#1 Skrevet Januar 30, 2006 http://gamer.no/nyhet/pc/trackmania_nations_ute_naa/23034 Har ikke testet selv ennå. Gi en feedback på hva du synes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2006 hvis du husker gode gamle Stunts. Hvor du kunne lage de villeste banene g kjøre de etterpå. Dette er en slags.. oppgradert utgave med online muligheter. Skikkelig kult! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2006 Joda, som tidligere nevnt en oppgradert versjon av Stunts. Grei underholdning men Selv foretrekker jeg Live For Speed Filmklipp: http://home.no.net/typ100hp/eLNON%20rb4.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2006 Ojoj! Klart jeg husker det. Gleder meg til å prøve ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2006 hvis du husker gode gamle Stunts. PØH! Jeg spille Stunts enda. Har lagt inn DosBox på laptopen så det går i Stunts og Civilizations 1 når jeg sitter på flyplasser og kjeder med Dette spillet må jo testes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2006 PØH!Jeg spille Stunts enda. Har lagt inn DosBox på laptopen så det går i Stunts og Civilizations 1 når jeg sitter på flyplasser og kjeder med Dette spillet må jo testes Åsså driver du å klager til meg over lite batteri tid når du sitter på flyplassene og "jobber" ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2006 Åsså driver du å klager til meg over lite batteri tid når du sitter på flyplassene og "jobber" ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2006 Tøft spill, men har problemer med online spilling. Får "bad Proxy" når jeg prøver å connecte:( har forsøkt å slå av brannmur, og modemet skal være helt åpent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...