#1 Skrevet Januar 30, 2006 Er ganske grønn på det meste som har med mekking å gjøre, så lurte på om noen kunne forklart litt enkelt hvordan man strammer håndbrekket på Golf 2, om det ikke er noe særlig vanskelig operasjon. Dreier seg som en 90 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2006 det gjør du ved å skru på muttrene som sitter på enden av wiren inni kupeen! ofte så er det sånn at wirene er strekt, og de bør byttes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2006 Det er det du tror ja, men det er helt feil å begynne i den enden, men jeg har ikke tid til og komme med en forklaring, kunden maser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2006 Det er det du tror ja, men det er helt feil å begynne i den enden, men jeg har ikke tid til og komme med en forklaring, kunden maser.. Ok. da kan du kanskje gi en litt mer utdypende forklaring når kunden ikke maser mer da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2006 er jo ikke så veldig mye mer en de skrune foran der der.. samt auto strammerne inni tromlene... men de flytter seg jo ettersom bånda blir slitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2006 er jo ikke så veldig mye mer en de skrune foran der der.. samt auto strammerne inni tromlene... men de flytter seg jo ettersom bånda blir slitt Ok. Får prøve meg litt frem jeg. Takker for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...