Anbefalte innlegg

hva slags senkesett ville dere gått for?

FK justerbart Coiloversett, modell HighSport - Pluss

FK Justerbart Coiloversett, modell Kønigsport

FK Justerbart Coiloversett, Modell Silverline Pluss - rustfritt

andre alternativer?

tenkt på kw også, men er jo så mye dyrere, er det verdt det?

er det vanskelig å montere ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser bort fra KW ville jeg valgt FK Silverline X.

Rustfritt og med Konidempere med trykkjustering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser bort fra KW ville jeg valgt FK Silverline X.

Rustfritt og med Konidempere med trykkjustering.

hvordan tror du det bare silverline er da? er det di samme delene i settet, bare man ikke kan justere trykket? har vel egentlig ikke bruk for trykkjustering uansett, sikkert ikke så ofte jeg kommer til å stille på det liksom

 

vwcarconsult bruke 4-6 uker på å levere, skulle ha hatt det fortere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største forskjellen på disse to settene er at Silverline X leveres med gule Konidempere med trykkjustering. Silverline leveres med FK`s egne dempere. Ikke sikker på hvem som produserer disse.

FK Silverline er helt sikkert bra nok for vanlig kjøring.

 

http://www.amp-tuning.de/index.php?cPath=204_213_238_65002&osCsid=9c79ef82b1ec6a4dbeb40648af3fda12

Leveringstid herfra er ca. 3 uker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største forskjellen på disse to settene er at Silverline X leveres med gule Konidempere med trykkjustering. Silverline leveres med FK`s egne dempere. Ikke sikker på hvem som produserer disse.

FK Silverline er helt sikkert bra nok for vanlig kjøring.

 

http://www.amp-tuning.de/index.php?cPath=204_213_238_65002&osCsid=9c79ef82b1ec6a4dbeb40648af3fda12

Leveringstid herfra er ca. 3 uker.

 

har ikke peiling på hvilket av dem jeg skal bestille, skjønner ikke tysk..... hvordan bestiller man derfra da? kommer det i postoppkrav? ser ikke ut som om dem har silverline der heller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går selv og venter på coiloversettet mitt fra vwcarconsult..

Bestemte meg for FK Highsport Pluss..

Hadde igrunn tenkt på rustfritt, men det hadde han ikke til cabben.. Men skal da ikke bruke den så mye om vinteren med tanke på salt og sånn...

Så dette er vel steika bra tenker jeg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går selv og venter på coiloversettet mitt fra vwcarconsult..

Bestemte meg for FK Highsport Pluss..

Hadde igrunn tenkt på rustfritt, men det hadde han ikke til cabben.. Men skal da ikke bruke den så mye om vinteren med tanke på salt og sånn...

Så dette er vel steika bra tenker jeg... :)

det er det settet som kun er høydejusterbart? hvordan foregår betalingen da? kommer det i postoppkrav? er ikke så fryktelig gira på forskuddsbetaling liksom... måtte du betale en deposetum som du får igjen når du sender tilbake di gamle fjærbeina?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte forskudd... tror han vil ha pengene før han bestiller...

Jeg betalte bare panten jeg.. han betalte halvparten av den, så det ble halve panten jeg betalte.. så har jeg de gamle fjærbeina til en senere anledning...

 

Dette settet var uten hardhetsjusterning ja.. trenger ikke dette... blir jo aldri stillt på dette.. kjenner mange som har hardhetsjusteringen og sagt at dem ikke har hatt bruk for det.. så jeg skal nok klare meg fint uten.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg betalte forskudd... tror han vil ha pengene før han bestiller...

Jeg betalte bare panten jeg.. han betalte halvparten av den, så det ble halve panten jeg betalte.. så har jeg de gamle fjærbeina til en senere anledning...

 

Dette settet var uten hardhetsjusterning ja.. trenger ikke dette... blir jo aldri stillt på dette.. kjenner mange som har hardhetsjusteringen og sagt at dem ikke har hatt bruk for det.. så jeg skal nok klare meg fint uten.. :)

 

er det trygt å betale på forskudd da, er jo snakk om litt penger da, pluss att det tar ganske så lang tid før man får varene..... han kan jo liksom ha glemt det til om 6uker, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel omtrent ingen som sender i postoppkrav fra utlandet,har handlet mye fra utlandet selv(ca 200 ganger)og har betalt forskudd hver gang.

har enda ikke blitt lurt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk mail nå att jeg ikke kunne få silverline til bilen min.... tror dere det highsport settet vil ruste fort,? vil kunne justere det til neste år f.eks.....???? haster, han må ha svar i dag om jeg skal ha, sånn kampanje tilbud......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk mail nå att jeg ikke kunne få silverline til bilen min.... tror dere det highsport settet vil ruste fort,? vil kunne justere det til neste år f.eks.....???? haster, han må ha svar i dag om jeg skal ha, sånn kampanje tilbud......

 

har selv bestillt og betalt mange ganger fra utlandet og til andre her i norge og har ikke blitt lurt jeg heller...

Sendte en mail til carconsult for et par dager siden, og han bekreftet at bestillingen min var på vei.. Så jeg tror du kan handle trygt med han for å si det sånn....

 

Leste en anne plass på forumet her at det var en annen som har highsport på bilen sin... Hadde hatt det over en år, og hadde ikke tendenser til rust... Gikk fint å justere... så jeg tror dette også skal gå bra.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestilt highsport jeg også nå.... er det noe man kan behandle gjengene med for å mothindre rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

good:)

 

Har tenkt samme tanken selv.. om det er noe en kan spraye på greia så det holder seg bedre..må bli noe slags vaselin-lignende spray.. slik at vannet ikke kommer i kontakt med gjengene... men dette må jo på en måte sitte der også da, og ikke bli bortvaska etter første regndag... :confused: vi får forske litt på det.. viss ingen har noen tips????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

good:)

 

Har tenkt samme tanken selv.. om det er noe en kan spraye på greia så det holder seg bedre..må bli noe slags vaselin-lignende spray.. slik at vannet ikke kommer i kontakt med gjengene... men dette må jo på en måte sitte der også da, og ikke bli bortvaska etter første regndag... :confused: vi får forske litt på det.. viss ingen har noen tips????

 

Jeg har de rustfrie ifra FK og der fulgte det med en spray-boks til gjengene slik at de holder seg bedre når man skal justere neste gang. Regner med at den følger med på deres dempere også og da hjelper vel den hvertfall litt mot rust...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har de rustfrie ifra FK og der fulgte det med en spray-boks til gjengene slik at de holder seg bedre når man skal justere neste gang. Regner med at den følger med på deres dempere også og da hjelper vel den hvertfall litt mot rust...

 

høres bra ut :9 håper dette følger med ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.