gti 16ven kutter hvis man lar den gå på tomgang

Anbefalte innlegg

Gtien stopper noen ganger.. dvs at hvis man stopper i et kryss så går tumgangen så lavt at bilen stopper.. men når den står rolig så ligger turtallet på akkuratt 1000omd og går så rolig og fint,, noen som har noen tips i hva jeg kan skjekke??

takker for alle svar..

kristian:tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. hadde samme problemet med min golf 3 gti.

Det er enten falsk luft eller så er det tomgangsregulatoren. Prøv å rens den. hvis ikke så prøv å få lånt en ny en.

Jeg måtte kjøpte helt ny. Fikk en billig fra tyskland for 1000kr!! Da var problemet vekke med en gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gtien stopper noen ganger.. dvs at hvis man stopper i et kryss så går tumgangen så lavt at bilen stopper.. men når den står rolig så ligger turtallet på akkuratt 1000omd og går så rolig og fint,, noen som har noen tips i hva jeg kan skjekke??

takker for alle svar..

kristian:tilber:

Jeg hadde en Audi 80 16v med tomgangsproblemer, gikk ujevnt eller stoppa. Det var tomgangsregulatorventilen ja. Kosta vel ca. 3000,- på Møller mener jeg å huske. Noen er heldig og får den bra med kun en rens...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.