#1 Skrevet Januar 30, 2006 Pakerte ved siden av en sort, styla a3 8l på elixia i larvik nå i kveld. Hadde ikke noe klubb merker så jeg vet ikke om vedkommende er i klubben. Bilen hadde skjørter, rieger "rs3" fanger, var senka og store doble rør bak. Skikkelig fet. Noen kjente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2006 Tenker det er han jeg kjenner som skulle mont fjærene dine...Er vel ikke så mange gromme sorte i Larvik...Er mye hk i den nå...hadde nok parkert deg veldig Daniel...! Er ikke 100% sikker, men regner med at det er den. EDIT: jobber med å få han med i cluben...skal gjøre en større innsats til våren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Da får jeg huke tak i han en dag hvis jeg ser han der og si hei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2006 Da får jeg huke tak i han en dag hvis jeg ser han der og si hei Men som sagt, ikke 100% sikker at det er han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2006 Men som sagt, ikke 100% sikker at det er han. thooooooomas.. du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...