#1 Skrevet Januar 30, 2006 Heisann.. Jeg lurer på en ting angående bakfanger og frontfanger, når det gjelder å sette på netting.. Har fått med meg at man skal bruke lim! ( ? ) Men når det forsåvidt best å sette det på ? Noen som har bra peiling på det! Skal til å sette på stylingen min nå snart, og skulle gjerne hatt litt hjelp angående dette. Takk! Mvh Jermund ( Audi a3 ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Du bør montere netting før du monterer stylingen din. Det gjør du ved at du bøyer og former nettingen i hullene dine, så limer du masse lim på baksiden av stylingen, men slik at det ikke viser. Dette må da stå i press, slik at gitteret holder formen inntil limen er tørket. Bruk sicaflex e.l. Er det plastgitter må du varme det opp når du skal forme det til. Lykke til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 hørt det skal være bra og bruke stål trå altså borre små hull å bruke stål trå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...