#1 Skrevet Januar 30, 2006 Skal skifte hjullager foran på nevnte bil. Er de mye jobb, hva trenger mann av utstyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2006 bytta på 2,5tdi'en min. Man må skru av hele fjærbeinet og ta det med i en presse. Måtte bruke en del tonn trykk for å få ut hjullagrene og sette dem inn igjen. Mulig det går å banke dem ut også, men det er ingen enkel jobb... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 bytta på 2,5tdi'en min. Man må skru av hele fjærbeinet og ta det med i en presse. Måtte bruke en del tonn trykk for å få ut hjullagrene og sette dem inn igjen. Mulig det går å banke dem ut også, men det er ingen enkel jobb... Trur eg ville brukt ei presse ja.Vist han skal banke det ut skal han no få slite ei stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 bytta på 2,5tdi'en min. Man må skru av hele fjærbeinet og ta det med i en presse. Måtte bruke en del tonn trykk for å få ut hjullagrene og sette dem inn igjen. Mulig det går å banke dem ut også, men det er ingen enkel jobb... Måtte presse med 18 tonn da jeg byttet mitt. Hvis du kjenner noen som har gjort det før burde du få med deg han. Det er egentlig greit å være to når mann skal ha den i pressa. Tips: løsne abs kontakten i motorrommet, ikke den på fjærbeinet. Den sitter godt, og det er fort gjort å ta i mer enn den tåler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...