Hjullagerbytte Audi 100 2.8 93mod. Mye jobb??

Anbefalte innlegg

Skal skifte hjullager foran på nevnte bil. Er de mye jobb, hva trenger mann av utstyr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytta på 2,5tdi'en min. Man må skru av hele fjærbeinet og ta det med i en presse. Måtte bruke en del tonn trykk for å få ut hjullagrene og sette dem inn igjen. Mulig det går å banke dem ut også, men det er ingen enkel jobb...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytta på 2,5tdi'en min. Man må skru av hele fjærbeinet og ta det med i en presse. Måtte bruke en del tonn trykk for å få ut hjullagrene og sette dem inn igjen. Mulig det går å banke dem ut også, men det er ingen enkel jobb...

Trur eg ville brukt ei presse ja.Vist han skal banke det ut skal han no få slite ei stund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte presse med 18 tonn da jeg byttet mitt. Hvis du kjenner noen som har gjort det før burde du få med deg han. Det er egentlig greit å være to når mann skal ha den i pressa. Tips: løsne abs kontakten i motorrommet, ikke den på fjærbeinet. Den sitter godt, og det er fort gjort å ta i mer enn den tåler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.