#1 Skrevet Januar 31, 2006 Skal bytte klossene bak på A3'en min. Noe spesielt å tenke på i den sammenheng? Trengs det noe spesialverktøy eller er det bare å dra klossene ut og dytte på plass nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Må nok skru inn stemplerne for å få plass til de nye klossene gitt.. Finnes et veldig fint verktøy på Biltema som både skrur og presser! Ellers er det bare tut og kjør Byttet skiver og klosser både for og bak på rundt 2 timer og er på ingen måte mekaniker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Tenkte å bare bruke en liten skrutvinge for å presse stemplene tilbake, men siden Biltema har et godt verktøy for den jobben satser eg heller på det. Er det noen fare for at stemplene sklir lengre ut når klossene er fjerna, slik at det blir vanskelig å få tak (bør jeg legge en avstandskloss mellom)? Eller vil de bare bli stående i samme posisjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 Stemplene sklir ikke ut med mindre noen trykker på bremsepedalen Og du får ikke trykket inn stemplene uten å skru i tillegg til å presse, men begge deler skal man vel kunne klare kun med tvinge.. Uansett, artikelnr. 19-234 til 109,-. Finner den på side 219 i kataloget Brukte verken tvinger eller avstandsklosser jeg.. Vet ikke om det hadde vært enda lettere, men synes ikke det var vanskelig som det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 6, 2006 Kjøpte det verktøyet på Biltema, noe som fungerte veldig greit. Takk for tips Mikael. Var relativt fort gjort å skifte klossene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...