#1 Skrevet Januar 31, 2006 Får ikke opp førerdøren fra innsiden, noen som har vert borti dette problemet før? og hva måtte til får og utbedre feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 En Defa WarmUP med ei FEIT kabin vifte hadde vel gjort susen? hehe, du kan smøre alle listene med silikonspray, smøre opp låse sylinderen, og i verste fall skru ut hele låsen inni døra og sette denne inn med fett, da vil det nok ikke fryse med det første.. men det er viktig å smøre opp låser og lister etter vask o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Spørs om staget/wiren på døråpnern din er slitt eller hoppet av da. Fås kjøpt ny på Møller. Av med dørtrekket så ser du det fort om wiren er hoppet av eller slitt av. Er vel egentlig mer som en pianotråd da egentlig...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 Stemmer det, min røyk for et par mnd siden.. akkurat nå har jeg bare noe provisorisk.. en ståltråd ble min redning.. hehe, men ny kosta meg hele 39,- ink. mva. Så den shoppa jeg Heldigvis ikke dyrt vist det er den som er røket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 hadde oppe, smurte og styrte der på s4n. Kan være litt vanskelig å få festet wiren til dørhåndtaket når den er av. Var en hel del stygge ord som kom fra meg i alle fall når jeg skulle ha på den. Enda har jeg ganske lange fingre. Tør ikke tenke på hvordan det er når man skal inn der med "middagspølser". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2006 Spørs om staget/wiren på døråpnern din er slitt eller hoppet av da. Fås kjøpt ny på Møller. Av med dørtrekket så ser du det fort om wiren er hoppet av eller slitt av. Er vel egentlig mer som en pianotråd da egentlig...... Mest sannsynligt det som er galt, hos meg hadde wiren hoppa av døråpnaren, måtte skru ut alt så var i døra. Me var 2 stk så det gjekk greit, men litt banning innimellom. Eg hadde det problemet på den eina bakdøra mi, gjekk ikkje an å åpna frå innsida, kun utsida. Går ut ifrå at du har sjekka barnesikringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2006 Er ikke barnesikkring fremme, det er fikst no, det var vaieren som var hoppet av dørhåndtaket, hei pål, hvordan går det med kjerra no, er det blitt mer power? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2006 Er ikke barnesikkring fremme, det er fikst no, det var vaieren som var hoppet av dørhåndtaket, hei pål, hvordan går det med kjerra no, er det blitt mer power? Ja, stemme. Tenkte på bakdøra eg, sorry. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...