#1 Skrevet Januar 31, 2006 Jeg tenkte jeg skulle lage et uttak til 12V i bagasjerommet på bilen, men jeg trenger et delenummer/forslag til hvilket uttak som er brukt i andre AUDI/VW. Jeg kunne tenkt meg noe ala den på bildet under som kan felles inn/ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 http://www.vagparts.com eller møller.. 4B0998071 + fargekode. koster 17 pund fra vagparts. mvh Bent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Takker så mye. Er dette en A6 del egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 jeg har en slik i min Audi a6 Avant.... men mener den ligger horisontalt bakover, på venstre side av bagasjerom. Rett over cd-veksler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 Har vært kliss lik i A4 siden b5 også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2006 Jeg mangler denne i min. Kan det være mulighet for at det er lagt opp ledning til denne eller må man stekke nytt? Var kjipt med løs ledning igjennom hele bilen i fjor sommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2006 Jeg mangler denne i min. Kan det være mulighet for at det er lagt opp ledning til denne eller må man stekke nytt? Var kjipt med løs ledning igjennom hele bilen i fjor sommer... Er nok ikke det...Hadde dette på en -99 a4..altså faceliften..Husker ikke helt om dette var standard eller med i en slags bag.pakke. Er vel standard på B6 og B7 eller...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2006 Har sånn på venstre side bak i min. 96mod C4. Tror det var ekstrautstyr eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2008 jeg har en slik i min Audi a6 Avant.... men mener den ligger horisontalt bakover, på venstre side av bagasjerom. Rett over cd-veksler. Jeg har en slik også, men jeg finner ikke sikringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 9, 2010 Litt gammel tråd, men i stedet for å starte en ny så spør jeg her. Noen som vet delenr på disse 12v uttakene man kan vippe ut? Sitter iallefall i A4 B6 Avant. 4B0998071 + fargekode finnes ikke ifølge Møller Romerike.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2010 8E0 925 071 A 6PS --->Kontakt sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 12, 2010 8E0 925 071 A 6PS --->Kontakt sort Takker! Var riktig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...