Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle lage et uttak til 12V i bagasjerommet på bilen, men jeg trenger et delenummer/forslag til hvilket uttak som er brukt i andre AUDI/VW. Jeg kunne tenkt meg noe ala den på bildet under som kan felles inn/ut.

DSCN6080.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye. Er dette en A6 del egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en slik i min Audi a6 Avant.... men mener den ligger horisontalt bakover, på venstre side av bagasjerom. Rett over cd-veksler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært kliss lik i A4 siden b5 også;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mangler denne i min. Kan det være mulighet for at det er lagt opp ledning til denne eller må man stekke nytt? Var kjipt med løs ledning igjennom hele bilen i fjor sommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mangler denne i min. Kan det være mulighet for at det er lagt opp ledning til denne eller må man stekke nytt? Var kjipt med løs ledning igjennom hele bilen i fjor sommer...

Er nok ikke det...Hadde dette på en -99 a4..altså faceliften..Husker ikke helt om dette var standard eller med i en slags bag.pakke. Er vel standard på B6 og B7 eller...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sånn på venstre side bak i min. 96mod C4. Tror det var ekstrautstyr eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en slik i min Audi a6 Avant.... men mener den ligger horisontalt bakover, på venstre side av bagasjerom. Rett over cd-veksler.

Jeg har en slik også, men jeg finner ikke sikringen.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt gammel tråd, men i stedet for å starte en ny så spør jeg her.

Noen som vet delenr på disse 12v uttakene man kan vippe ut?

Sitter iallefall i A4 B6 Avant.

4B0998071 + fargekode finnes ikke ifølge Møller Romerike..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8E0 925 071 A 6PS --->Kontakt sort

kontakt.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8E0 925 071 A 6PS --->Kontakt sort

Takker!

Var riktig det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.