#1 Skrevet Januar 31, 2006 Hei Jeg har kjøpt foring og pinnen til en hensel på 80'n... Jeg fikk beskjed om at den var bare og slå ut med en dor... Jeg har nå stått og hammret med slegge på den j**** doren uten at det flytter seg en eneste millimeter : bråk : Er det noen der ute som har noen gode råd for hvordan jeg kan få ordnet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Slå hardere.... jeg har byttet slike jeg.. og de er "bare" å slå ut Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Ehhh... Jeg dæljet til med storslegga, skal jeg slå enda hardere? Den pinnen skal slås nedover, eller har jeg driti meg ut? Det hjelper ikke og varme litt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 Varme vil hjelpe deg ja.. Men disse små rakkerne sitter som bare F*** Slik så det ut etter at jeg ga opp på en dør... Skar av hele hengslet og satte det i pressa... Da gikk det veldig lett... Men, det er ikke noe lurt om du skal fortsette å bruke døra da.. På den døra jeg skulle bruke som var noen år nyere gikk det når jeg fikk litt varme på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 Da får jeg vurdre og varme opp en del... noen som vet hvor jeg får kjøpt gassbrenner til og sette på gassflaska til gassovnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...