Golf 2 øyelokk på baklykter

Anbefalte innlegg

takk skal du ha! Er det noen her som har noen bilder av hvordan dette vil da seg ut på litt avstand?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det ser kult ut jeg!: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var var pent langt ifra... men langt i fra pent spør du meg...

 

Når man så dette på nært hold så litt teit ut... men jeg kan vel ikke kalle meg fashion-police, så om du liker det er det jo bare å kjøre løpet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser faktisk ikke så jævlig ut på nært hold heller serru!

 

 

synes det kler golfen min godt jeg! dare to be different! håper ikke at så mange velger og skaffe seg det!

 

 

eneste "unormale" golf 2 plasten jeg har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser stilig ut det der. Både på nær og lang avstand.

 

Noe som hadde gjort det stiligere var visst du hadde brukt fyllmasse og fyllt igjen den linja som viser på toppen av lykta, ca på samme måte som du gjør med en panserforlenger. (visst du sjønner kva eg meiner)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har det seg slik at disse er limt på lyktene. så er desverre litt vanskelig å eliminere eventuell sprekk mellom list og bakluke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kappe ut i stål og sveiese fast i bakluka..

Men jeg syns dette ser helt på trynet ut, men kult at ikke alle gjør som alle andre. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har det seg slik at disse er limt på lyktene. så er desverre litt vanskelig å eliminere eventuell sprekk mellom list og bakluke!

er man helt nødt til å lime de fast:o litt kjipt vis du skal ha de av en gang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lagde meg slike i glassfiber før de begynte å selge de. men mine gikk helt ned langs hele innsiden på lykta. og dekket alt det som var på innsiden av luken. Har bilder, men ikke her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk skal du ha! Er det noen her som har noen bilder av hvordan dette vil da seg ut på litt avstand?: klø :

 

 

Tar seg best ut med øynene igjen

øyelokkbakhahaha.bmp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært mye finere om de ikke var så tykke. Blir stående så langt ut bak lykta...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.