#1 Skrevet Januar 31, 2006 Fattern var en tur og fikk slipt en ny nøkkel til Corradoen min idag, men det var nesten så de ikke gadd fordi den var så slitt. Men de sa man kunne få tak i et nummer, og få slepet den etter det. Noen som vet noe ? Men det jeg tenkte på, var om tenningslåsen har vært byttet og sånt. Da er det jo litt dumt å slipe etter et nummer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Svarer deg egentlig mye selv, men ja det er mulig så sant du gir Møller chassisnummeret på bilen og låsen ikke er byttet tidligere uten at dette er registrert hos VAG. Da bilen var ny ble nøkkelnr: notert hos VAG. Dette skal evt stå i Møllerverkstedets MNET. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Fungerte den gamle nøkkelen bra da? I så fall, etter min erfaring, er det som regel bedre å slipe en ny nøkkel utfra den gamle, da nøkkel og lås gjerne tilpasser seg noe til hverandre opp gjennom årene. En ny nøkkel slipt på nøkkelnr vil ofte være vanskeligere å vri rundt i de gamle låsene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 Svarer deg egentlig mye selv, men ja det er mulig så sant du gir Møller chassisnummeret på bilen og låsen ikke er byttet tidligere uten at dette er registrert hos VAG. Da bilen var ny ble nøkkelnr: notert hos VAG. Dette skal evt stå i Møllerverkstedets MNET. Dessverre får du ikke tak i denne dersom bilen er bruktimportert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 Dessverre får du ikke tak i denne dersom bilen er bruktimportert. Skal ikke si det for sikkert jeg, men mente at Møller i Norge kunne sende forespørsel til Tyskland. Mulig det er som du sier og da er evt skift av hele låsen ett alternativ eller slipe ny nøkkel etter den gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2006 Skal ikke si det for sikkert jeg, men mente at Møller i Norge kunne sende forespørsel til Tyskland. Mulig det er som du sier og da er evt skift av hele låsen ett alternativ eller slipe ny nøkkel etter den gamle. Jobber på Møller selv, og har tidligere prøvd å få tak i nøkkelnr. til kunder. Tidligere enn ca. 1995 (antar jeg) er det vanskelig å få tak i noe. Et konkret eksempel var på en 96 Golf, ikke engang den hadde de lagret i systemet i Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2006 Mistet nøkkelen til min audi 80 (90 mod) Ringte til et vag verksted, og fikk beskjed om at nøkkelnummeret stod på høyre baklampe. Mulig du kan finne noe der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...