#1 Skrevet Januar 31, 2006 Har problemer med instrumentpanelet på TT, bensin og ute temp ! Har noen her byttet ut instrumentpanelet på TT, på garanti ? eller betalt dyyyrt . Sjekket ut på Waks Wide Web, der har de klart å legge press på Audi UK slik at de blir byttet på garanti, også på biler som er over 5 år gml. /Freddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 Jeg får stadig vekk mer bensin på tanken.... Og tanken blir tom når det er kvart tank igjen. Irriterende ass. Dashpod'en, som den kalles, er visst et gjennomgående problem på TT. Da bør Møller ta affære og rydde opp, dette er tross alt langt ifra noen slitedel.... Den skal vare hele bilens alder. Min bil har gått rett over 80000km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Kan desverre ikke svare deg på spørsmålet ditt, men en kollega av meg slet med det samme på TT`n sin ( `99 som hadde gått 30.000 km ), bensinmåleren viste mer bensin enn det reelt var på tanken. Han forhørte seg med VAG, men var lite hjelp å få. Mulig du/dere er litt mer heldige, dette er jo som det sies en del som bør vare bilens levetid ut.. Iallefall mer enn 30 eller 80.000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2006 Regner med at de ler av meg når de finner ut at den er bruktimportert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2006 eg har en temp måler som er helt på bærtur kansje vi burde samlet alle som har tt med problem med dashpoden og gått felels mot møller slik de gjorde i UK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2006 Kan vel gå samlet alle som en like godt da, det er vel ikke akkurat et sjelden problem på VAG det der .... Av de tre Audiene jeg har hatt ( dog gamle biler ) har alle som en hatt en eller annen feil på instrumentene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2006 Har snakket med Møller vedr. bytte av "dashpod". Her gjelder 5 års regel, selvfølgelig også om bilen er brukt imp. De har overhode ikke noe forhold til det som skjedde i England, går kun etter Audi DE. Prisen på "dashpod" inkl tiden det tar å bytte er rundt 8 laken på Audi verksted inkl klubbens rabatt. Startsperra ligger visstnok i "dashpod" ?? Må kode om nøklene etter bytte av "dashpod" ? /Freddy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2009 Har du kommet til noen løsning her? Har samme problem på min TT 00 mod. turteller lever sitt eget liv, pluss pixel feil på kjørecomp. Albjerk Drammen skulle ha 13.000 laken for å fikse dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2009 ja, da var det dette med disse audi-problemene...forrige bilen min, en A6 C4 hadde dette problemet med instrumentene, bensintanken og oljetempetraur viste helt feil. TT`en min, som jeg har nå, viste feil motortemperatur, men dette fikset jeg i tyskland, billig og bra:) har selv sett og lest mye om dette problemet hos TT`er...så også den vidoen om TT`er...hvor folka samla seg felles og gikk mot audi, pga dette instrumentproblemet...da snakker jeg om UK:) kunne gjerne vært med på noe lignende her i norge...bare til å si fra hvor og når:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2011 hei blir glad at jeg ikke er aleine med den instrument probleme, audi TT kan jeg kalle for en dritt bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 22, 2011 har heldigvis bare "pixel" problem.. men ligger en grei guide ett eller annet sted på hvordan man bytter til LED! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 28, 2011 etter en godt kjekk rund tyskland, england og sverige finnes ingen brukt instrument som ligner på min det vil si delnummer. nå er bilen helt stopa noen forslag dem på albjerk drammen vil ha 13000 kr...... noen som har fått det biligere??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2012 Prøv her http://www.actronics.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...