#1 Skrevet Januar 31, 2006 Er på leting etter eksoshaler til Passaten. Er ute etter ovale haler av den typen som er "flat" oppå og under, hvis dere skjønner hva jeg mener? Noen som har en formening om hvor jeg kan bestille disse fra? Skal være va 17cm lange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2006 fåes kjøpt på div bilrekvisita butikker f.eks biltema,mekonomen osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2006 Er på leting etter eksoshaler til Passaten. Er ute etter ovale haler av den typen som er "flat" oppå og under, hvis dere skjønner hva jeg mener? Noen som har en formening om hvor jeg kan bestille disse fra? Skal være va 17cm lange. jeg er på utsikt etter det samme.. vurderer å kjøpe fra et firma på kløfta.. men, det er litt dyrt så visst vi går sammen kan vi kanksje fikse en bedre pris. send meg en pm visst du er intresert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2006 Har bestilt fra Vangbo. MEN det var en sinnsyk pris! nesten 1300,- stk. og jeg skal ha 2: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2006 forsent... siden du allerede har bestilt... men var det noe alla disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2006 Jeg fant to stk på Torshov. Ganske like dem som sitter på RS4 B5 Prisen var 750,- for to stk...... Lengden var 15-18 ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2006 forsent... siden du allerede har bestilt... men var det noe alla disse: jeg kunne tenkt meg 4* de nedeste... hvor fant du disse??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2006 Jeg fant to stk på Torshov.Ganske like dem som sitter på RS4 B5 Prisen var 750,- for to stk...... Lengden var 15-18 ca Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,- Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2006 Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,- Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden. har dem eksos haler på garviks autospar??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2006 har dem eksos haler på garviks autospar??? ja, dem har nok det, det er derifra bildene over kommer, men de de har mange flere enn de to da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2006 De to bildene er nok hentet derfra. Er i hvertfall like bilder på deres side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2006 Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,- Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden. Kan fikse bilde til helga, er langt unna hjemmemaskina for øyeblikket. Ellers så finner du sikkert bilde av en rs4 her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2006 Har i dag avbestilt de svindyre enderørene i håp om å finne noen billigere. Kom med forslag de som finner noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2006 Jeg vurderer å selge mine igjen : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42354&highlight=ender%F8r Jeg kjøpte disse av Steinar Williamsen på forumet. Send PM om noen er interessert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 2, 2006 Jeg vurderer å selge mine igjen : De så veldig bra ut, men skal ha ovale eller ovale "flate" enderør. Har kjøpt bakfanger med bred åpning for enderør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2006 Hvem er importør av Simons i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2006 Hvem er importør av Simons i Norge? jeg kjøpte simons annlegget mitt hos bilspectra, men de har også simons på bilextra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 2, 2006 da var mine endarør bestilt... hehe ble en bra pris til slutt når jeg kjøpte litt annet også... dises ble det på meg *4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 2, 2006 rune visst du klarer å vente til helgen etter den 17 feb så kan det være at jeg ikke bruker alle mine 4 så da kan du få kjøpe 2 av meg billig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 2, 2006 rune visst du klarer å vente til helgen etter den 17 feb så kan det være at jeg ikke bruker alle mine 4 så da kan du få kjøpe 2 av meg billig... Er de kjøpt fra Gaviks Autospar? Fikk du lengden på dem? Er veldig interisert å kjøpe 2 stk. Men kan bli vanskelig å vente til etter den 17. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 2, 2006 jeg kjøpte simons annlegget mitt hos bilspectra, men de har også simons på bilextra... Importør, ikke forhandlere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 2, 2006 Hvem er importør av Simons i Norge? Importør av Simons er Sørensen & Balchen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 2, 2006 Er de kjøpt fra Gaviks Autospar? Fikk du lengden på dem? Er veldig interisert å kjøpe 2 stk. Men kan bli vanskelig å vente til etter den 17. ja de ble kjøpt på autospar.. fikk ikke vite lengen på de nei... jeg får de dessverre ikke før den 15 tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 4, 2006 Si fra når du har fått dem i hus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 4, 2006 Mine: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...