Anbefalte innlegg

Er på leting etter eksoshaler til Passaten. Er ute etter ovale haler av den typen som er "flat" oppå og under, hvis dere skjønner hva jeg mener? Noen som har en formening om hvor jeg kan bestille disse fra? Skal være va 17cm lange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fåes kjøpt på div bilrekvisita butikker f.eks biltema,mekonomen osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på leting etter eksoshaler til Passaten. Er ute etter ovale haler av den typen som er "flat" oppå og under, hvis dere skjønner hva jeg mener? Noen som har en formening om hvor jeg kan bestille disse fra? Skal være va 17cm lange.

 

 

jeg er på utsikt etter det samme.. vurderer å kjøpe fra et firma på kløfta.. men, det er litt dyrt så visst vi går sammen kan vi kanksje fikse en bedre pris.

 

send meg en pm visst du er intresert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt fra Vangbo. MEN det var en sinnsyk pris! nesten 1300,- stk. og jeg skal ha 2: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsent... siden du allerede har bestilt...

 

men var det noe alla disse:

561B2-48.jpg

eksos II.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant to stk på Torshov.

Ganske like dem som sitter på RS4 B5

Prisen var 750,- for to stk...... Lengden var 15-18 ca

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forsent... siden du allerede har bestilt...

 

men var det noe alla disse:

 

 

jeg kunne tenkt meg 4* de nedeste... hvor fant du disse???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant to stk på Torshov.

Ganske like dem som sitter på RS4 B5

Prisen var 750,- for to stk...... Lengden var 15-18 ca

 

Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,-

 

Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,-

 

Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden.

 

 

har dem eksos haler på garviks autospar???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dem eksos haler på garviks autospar???

ja, dem har nok det, det er derifra bildene over kommer, men de de har mange flere enn de to da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to bildene er nok hentet derfra. Er i hvertfall like bilder på deres side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilde av de halene? Eller bilde av RS4 bakfra? Er ikke for sent å avbestille... Jeg betaler heller 750,- for enn 2500,-

 

Jeg er ute etter den som er på bilde 2. men med skrå avsluttning. ca 17cm lange. Forespurte Gaviks Autospar men fikk ikke lengden.

 

 

Kan fikse bilde til helga, er langt unna hjemmemaskina for øyeblikket.

Ellers så finner du sikkert bilde av en rs4 her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har i dag avbestilt de svindyre enderørene i håp om å finne noen billigere. Kom med forslag de som finner noen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge mine igjen :

 

 

De så veldig bra ut, men skal ha ovale eller ovale "flate" enderør. Har kjøpt bakfanger med bred åpning for enderør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er importør av Simons i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er importør av Simons i Norge?

 

jeg kjøpte simons annlegget mitt hos bilspectra, men de har også simons på bilextra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var mine endarør bestilt... hehe

 

ble en bra pris til slutt når jeg kjøpte litt annet også... dises ble det på meg *4

20013.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rune visst du klarer å vente til helgen etter den 17 feb så kan det være at jeg ikke bruker alle mine 4 så da kan du få kjøpe 2 av meg billig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rune visst du klarer å vente til helgen etter den 17 feb så kan det være at jeg ikke bruker alle mine 4 så da kan du få kjøpe 2 av meg billig...

 

 

Er de kjøpt fra Gaviks Autospar? Fikk du lengden på dem? Er veldig interisert å kjøpe 2 stk. Men kan bli vanskelig å vente til etter den 17. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte simons annlegget mitt hos bilspectra, men de har også simons på bilextra...

 

Importør, ikke forhandlere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er importør av Simons i Norge?

 

Importør av Simons er Sørensen & Balchen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de kjøpt fra Gaviks Autospar? Fikk du lengden på dem? Er veldig interisert å kjøpe 2 stk. Men kan bli vanskelig å vente til etter den 17. :o

 

 

ja de ble kjøpt på autospar.. fikk ikke vite lengen på de nei... jeg får de dessverre ikke før den 15 tenker jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si fra når du har fått dem i hus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.