#1 Skrevet Januar 31, 2006 Tenkte å montere en oljetemp måler på min 1,8t(tverstilte) motor. Bruker orginale olje trykk til oljetrykk måleren men trenger litt brainstorm på hvordan få tempføleren opp å gå. Noen lure forslag til plasering her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2006 Hmm.. Finnes det både tverrstillte og rekkestillte motorer på disse? Og i tilfelle hvorfor det? Jeg har rekke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2006 er jo tverrstilt i a3 og golf og tt osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2006 Svar på spørsmål til trådstarter: Jeg fikk tak på et T-stykke, og monterte det der hvor den orginale trykkgiveren står. Veldig greit egentlig, så er det jo bare å trekke ledninger og finne plassering til måleren T-stykke fås kjøpt hos Tess, eller Bilrekvisitaforhandlere som Biltema osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...