#1 Skrevet Februar 1, 2006 Har en golf 2 gti 16v med 5-trinns manuell girkasse. Skal til å bytte olje i girkassa, men vet ikke hvilken jeg bør velge. Har hørt at Redline har en bra olje, men de har litt forskjellige typer? Tror noen anbefalte Castrol og? Men vet ikke hviken jeg skal velge. Gjerne også produktnavt som "75W90" feks. Noen som har noe å anbefale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2006 Kjøp orginal VW! Viktig at du får rette viskositeten vertfall, hvis ikke er det viip, sokk, smakk poff ... og så står gearkassa i grus. Sjedde med 16vn min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2006 Møller bruker Shell Getribe Øl 75W-90. (Tror jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2006 Hei du skal bruke shell sinn gl4 olje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2006 Da får jeg prøve å kjøpe den i morra. Samme pris på møller som på shell eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...