#1 Skrevet Februar 1, 2006 Er på jakt etter 15 toms felger som kan passe på S4en min som jeg har skiftet ut ufobremsene til fordel for 314 mm S4 bremser (S4 fra sept. 93 har 314 mm bremser). Både alu og stål-felger er intressant.......såvidt jeg vet er det vel kun en type org stålfelg som passer over de bremsene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2006 På de tidligere vinterdekkene mine hadde jeg 15" alessio som gikk over faktisk. måtte slipe litt på ene blypotten en gang etter avbalansering fordi den skrapte borti kalipperen, og da er det nærmt. Dette var jo "alu felger" , men no er de solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2006 15" S2 felg (5-eiket med rundt senterlokk) passer iallefall ikke. Det har jeg forsøkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2006 Jeg var optimist å skulle prøve på noen stålfelger fra en vanlig Audi 100. Klonk rett i kalipperen den felgen gitt........ Så tror det må til noen felger som har et senter som går langt inn i felgen liksom. Men for å unngå å prøve på en hel haug felger for å finne ut hva som passer så spør jeg her om hva merker og typer 15 toms felger som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2006 Hadde noen helt ordinære 15" ATS alufelger til min S4 som passet over de bremsene. Originale 200 20v alufelger (de "tette") passer også. Trangt, men det gikk fint. Ellers passer alle originale stålfelger med ET35, men de aller fleste originalfelger er ET45 eller rundt der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...