#26 Skrevet Februar 10, 2006 Me be there..... Jan gunnar kjæm å.... Kjæm du itj i 90`n da hallvar... Å æ som gleda mæ sånn:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 10, 2006 æ kjæm nok ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg vil også ha med bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 10, 2006 Helgas mål: 1: Få ferdig Norgesfor Hundseth Mølle t igangkjøring mandag mårrå. 2: Kom mæ på VACN NT treff. 3. Gidd å fårrå på fæst etter treffet. Som dåkk da sjer, så kjæm æ vess at vi e ferdi på arbe t rett tid. Ferrhåpentligvis så går d bra... Hans kjæm vel å håpe æ. I Golfen kanskje?? skulla sjett på deinn da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 11, 2006 Hans kjæm vel å håpe æ. I Golfen kanskje?? skulla sjett på deinn da... Som sagt så får dere vente til snøen har dratt sin vei,så kan dere få den ære av å bli frakjørt av en gammal Golf Men jeg stiller opp i kveld jeg. Må vel glimre med mine bowlingskills igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 11, 2006 ska tru om bowling å krykka bi sukseeeee ..hahaha: rock : vi kjæmm 3 fra rørvik! 2medlæmma å ein wannabe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 11, 2006 ja da fer vi snaaaart... bi braaa ja!!! å bære pass på å ha på dokk solbrilla å meir t.. førr no ha æ lada digitalkamera: smil : så sjynnt dåkk ut å lægg om t sommerfælga å poler bilan! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 11, 2006 Kjempeoppmøte i kveld! Strålende! Håper at det blir lagt ut litt bilder i kveld av dem som tok bilder.. Dette må vi få til når våren nærmer seg,og været litt varmere. Skal få bestilt opp flere små klistermerker,sånn at de som ikke fikk i kveld kan få ved senere anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 11, 2006 Lokallagstreffet vart avslutta me ein "fotosession" v/Bohus ca klokka 21:45. Fra ca klokka 19:00 å ut så vart d testing av litt quattro på glatte veia å åpne plassa i Steinkjer by. Takk t Statens Hus ferr bortlån av parkeingsplass å Bohus ferr lån av parkeringplass under "fotosession.":p Takke samtlige som tok sæ tida t å bli med på helgas lokallagstreff. Vil me handa på hjertet sei at d vart eitt vellykka treff å at vi ska få t fleir sånne. All respekt t gutta boys fra Rørvik som tok sæ tida t å kjør i 2 1/2 time ferr å kom på lokallagstreff ilag me oss. Håpe at d bli fleir gang. Ellers så kainn dæm som tok bilda bærre legg dæm ut på nætte etter kvart som dåkk e online. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 11, 2006 Topp oppmøte i kveill ja..... Arti me så mang bila til stede:) mang som spekulert når det kom ein heil bråte audi s bila igjænnom sentrum: smil : Mang fine s `a Vart vell en liten quattro aften.... Har ca 30bilda på kameraet...ska prøv å få lagt dæm ut! Takk t aiill som møtt opp.......tidenes treff i n-t lokallag.. Tar forbehold om skrive feil...........skriv næsten uten lys på skjærmen....tatt lang hælg dein: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 11, 2006 Kjempe treff ja Va arti når så mang kom, og vi fekk treffes all. Trur mang spekulert når det kom fem S-bila på rekke og rad igjennom byne ja Mang fine bila i lokallaget ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 11, 2006 ja det va nå typisk at d skolla vårrå så bra oppmøte den gongen e itj va me. Men må da bli bra seinar en gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 11, 2006 Faen synd jeg frøys sånn på bildene. ble jo bare uklare omtrent. Men kan legge ut de som ble greie Bare 5min bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 11, 2006 der http://home.no.net/zwixern/mappa%20mi/Audi%20treff/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 11, 2006 En liten smakebit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 12, 2006 Det vart jo topp oppmøte da. Arti at det kom så mye folk da. Blir arti å ha et treff når det kommer så mye folk da, blir itj det samma som det har vært. Håper vi kan få til flere store treff utover året. Rolf Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 12, 2006 Bi vel nytt treff på Rørvik neste gang da!! :rolleye: Det er jo bare å lei en del bilhengere og en buss det da.. Får jo ikke så mange i de bilene med grønne skilt.. : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 12, 2006 Ser æ frekkheta her? Kain stabel mang baki bilan vi sjøh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 12, 2006 hah, ska kom på tværs så får æ skubba me mæ nånn å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 12, 2006 Dette må jo karaktiseres som ett kjempetreff.. Var veldig mye fint biler å se på Synd med en par avvik da: bråk : har lagt ut noen bilder på siden min (bilder som Bård Even har tatt) http://audia4.webhop.net Håper det ikke blir lenge til neste treff med slikt stort oppmøte: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 13, 2006 Herre treffe va midt i blinken;) Bowling, Mcer`n , slædding Å skruing:P Kain det bli bedre? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 13, 2006 Hehe, kjæmpesaker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...