#26 Skrevet Februar 5, 2006 det batalte jeg også i dag. Skjønner at du har betalt det også.... Spør om HVOR dere får fatt i disse til 250 spenn..?? Betalte 1400,- for 2 sett, men det var til 20 vt....Er vel like de...?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 5, 2006 hvor jeg har kjøpt de er ikke så falig, men mekonomen tar 310 for et sett og der har vi vel 30%? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 5, 2006 hvor jeg har kjøpt de er ikke så falig, men mekonomen tar 310 for et sett og der har vi vel 30%? Nei, er vel ikke det.. Da betalte jeg hvertfall NOK da når jeg gav 700,- pr.sett....grr Ble sagt at originale toppbolter kostet 1500,- pr.sett nemlig... Og de må jo være like de til 10vt og 20vt....eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 5, 2006 Nei, er vel ikke det..Da betalte jeg hvertfall NOK da når jeg gav 700,- pr.sett....grr Ble sagt at originale toppbolter kostet 1500,- pr.sett nemlig... Og de må jo være like de til 10vt og 20vt....eller? Jeg handler motordeler hos Reko A/S i Ski, og kr 210 som antydet over høres helt normalt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 9, 2006 trenger hjelp fra dere som kan 10v turbo i denne tråden også http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=45972&highlight=10v+turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...