Anbefalte innlegg

Bumper denne litt jeg..

 

Hvilke biler står 3b motoren i???

 

Har forstått det slik at ABY motorene står i Audi S2 (Forskjeller fra ABY til ANN?)

ANN motorene står i Audi S4-S6 og er totalt identiske?

ADU motorene står i Audi RS2?

 

Takker for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

- 3B sto i di første s2`ene før ABY tok over. Var vell et konkret årstall de byttet uten at jeg er helt sikker. Forksjell på ABY og AAN er vell ikke veldig mye annet enn innsug,cooler ++ div småting

- AAN motorene i s4/s6 skal være helt like.

- ADU står i rs2 ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b finner du også i audi 200

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om en side med litt konkret informasjon angående disse typer motorer, og hva detaljerte forskjeller det er på de?

 

Stemmer det at innsuget på ANN motorene skal være av de bedre på disse lignende typer motorer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble usikker på en ting nå. Har kjøpt en chipet styreenhet fra s2 3b, vil den passe i min 200 3b?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3B'n har faktisk 309nm... ved 1950rpm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens også at vannpumpen er lavere drevet har jeg hørt et sted. Er ikke sikker på det men.

 

Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.

 

MVH

Tommy

 

 

Vannpumpa på ADU har mindre reimhjul og dermed annen utveksling som fører til høyere turtall på pumpa. Registerreima er også litt kortere. :) Er vartfall dette eg har funnet av fakta.

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan funker overboost greia på aan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble usikker på en ting nå. Har kjøpt en chipet styreenhet fra s2 3b, vil den passe i min 200 3b?

Ja helt like de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.