Orginal tonede ruter hvor?

Anbefalte innlegg

Bror min har akkurat bestilt seg ny bmw: bh : i fra tyskland. Han har sakt at når hannes bil kommer til norge, skal han bestille orginale mørkere ruter ifra Tyskland.

Så da lurer jeg på om noen som vet om man får bestilt det til audi også??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må man jo gjøre når man bestiller bilen, ellers vil vel dette bli svindyrt???

i tilfelle så lam han jo kontakte et solfilmfirma, blir sikkert endel billigere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må man jo gjøre når man bestiller bilen, ellers vil vel dette bli svindyrt???

i tilfelle så lam han jo kontakte et solfilmfirma, blir sikkert endel billigere.

ja det blir sikkert ikke billig. Men da slepp man nu iallefall onkel politi som ber deg fjerne solfilmen.

Har hørt dem gjør dette i russland for ca 500- 1000kr per rute.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det blir sikkert ikke billig. Men da slepp man nu iallefall onkel politi som ber deg fjerne solfilmen.

Har hørt dem gjør dette i russland for ca 500- 1000kr per rute.

ble stoppet flere ganger med mine tonede ruter, uten att de sa noen ting på det, han ene prøvde til og med å finne ut av att det var filmm, men siden det var proft gjort så kunne han ikke bevise det, og da var det bare å kjøre videre, koster det samme i norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noen firma som toner ruter her i norge. Nu snakker jeg da ikke om film. for det er det mange nåkk som kan legge.

Men tengte på ruter som er orginalt mørkere farge i.

Har hørt rykter at man kan få ruter som er nesten 100% sorte.

Å det skal vist være noe slaks fargestoff som de sprøyter ilag me grasse når det blir støppt/lagd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor jeg kan få tak i slike ruter.?.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt om et firma på sørlandet en plass som brenner glass i mange forskjelige nøyanser og farger, men husker ikke hva navnet var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt om et firma på sørlandet en plass som brenner glass i mange forskjelige nøyanser og farger, men husker ikke hva navnet var.

Vet du om de brenner bilglass også.?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.