#1 Skrevet Februar 2, 2006 Kjøper dere inn en del filmer Thomas? eller skal vi bestille hver for oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2006 Hei sann! Ja jeg skal bestille inn en kasse filmer til oss jeg. Kommer tilbake når jeg har fått dem. Så kan dere bare kjøpe dem på Tirsdags treffene våres. GIR BESKJED NÅR DEM ER KOMMET! Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2006 Konge... Film liker vi.... Har jo vært bra de. Men alt for mye fokus på de grommeste 1million bilene selfølgelig... Kansje de har fått med litt andre biler i år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2006 Helt enig med Ørjan der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2006 Samme som med Gatebil filmene det. Nesten samme bilene hvert år som er filmet på banen. Kommer ikke til å kjøpe noen flere av de nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...