#1 Skrevet Februar 2, 2006 jeg har en coil som er litt svart, bilen går ok, men kan lugge litt. Er det mulig for en slik coil å være "litt" gåen ? Eller er det enten eller ? En ting til: Er det bare å sette i en ny coil (lodde) ? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2006 jeg har en coil som er litt svart, bilen går ok, men kan lugge litt. Er det mulig for en slik coil å være "litt" gåen ? Eller er det enten eller ? En ting til: Er det bare å sette i en ny coil (lodde) ? takker for svar hei anders.da er det ikke coilen. der er det 90 prosent at det stopper dønn. jarle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2006 Fem coiler vettu:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2006 Fem coiler vettu:) hvem av bilene er dette a?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2006 jeg har en coil som er litt svart, bilen går ok, men kan lugge litt. Er det mulig for en slik coil å være "litt" gåen ? Eller er det enten eller ? En ting til: Er det bare å sette i en ny coil (lodde) ? takker for svar Sjekk ledningene til coilene. På min var isolasjonen blitt hard som bakelitt med mikroskopiske sprekker. Dette førte til overslag, hakking ved gitte turtall og noe ujevn tomgang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2006 Sjekk plugghettene...disse sprekker med åra. Da vil bilen fuske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2006 takk gutter, går over greiene idag: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2006 En coil røyk på min.... da lugger den bare ved full gasspådrag. Gikk helt perfekt ellers. Må kople på oscillioskop å se på kurvene, da ser du det. Jeg hadde den på verksted, kjøpte coilen selv. Kom vel på 1000 + coilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 3, 2006 hvem av bilene er dette a?? S4 med motorkode AAN. Disse motorene har 5 coiler, en til hver sylinder. Coilene får tilførsel via 2 stk. tenningsmoduler, som henholdsvis styrer tilførsel til 2 og 3 sylindre hver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2006 Jeg har et ekstra sett, tester dette og ser om det er noen endring. Takk skal dere ha:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...