Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal snart på eu-kontroll med S4'n, lurte på hvor nøye de er angående dekk..?

Skal være 92 i load index, men er 91 på vinterdekkene mine.

Mulig det ikke har noe å si men..? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg godkjennte mine felger på biltilsynet i sommer. Dekkene som sto på hadde loadindex på 89. Minimum var 91 sa han. Men har sa det var greit. Var ikke så mye om å gjøre sa han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 87 eller 89 på min. Det sa dem ikke.no på. Skal vel være 91 om jeg ikke tar feil på min og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være 100% sikker tror jeg det er andre regler angående dette for vinterdekk vs sommerdekk. Mener de fleste "vanlige" vinterdekk er 86. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javist, går vel helst bra da tenker jeg. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å være 100% sikker tror jeg det er andre regler angående dette for vinterdekk vs sommerdekk. Mener de fleste "vanlige" vinterdekk er 86. : klø :

Beklager så meget mitt eget utsagn. Belastningskoden må stemme, mens hastighetskoden på vinterdekk som regel er Q. Er jeg som har blanda kortene her litt. Håper det går bra i ditt tilfelle uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var med på eu kontroll i dag, men fikk den selfølgelig ikke godkjent. De fant ingen feil bortsett i fra dekkene som har for lav belstingskode. Står 91 på dekkene mens det står 92 i vognkortet. Fikk 2er feil : dum :

Syntes dette var utrolig pirkete. Det jeg lurte på var om man kan ta kontollen på et annet verksted.? ( et som ikke er så jævli nøye)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare få lånt noen felger med dekk for visning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, er en mulighet det. Men skal vente til jeg får på sommerhjulene, de er godkjente.

Men hva står det i vognkortet til dere andre med S4 avant, anngående load index?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.