Audi R10: Dieselracer ga banerekord

Anbefalte innlegg

Ingen over, ingen ved siden!

Jeg bøyer meg dypt i støvet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok seier til Audi i år også på Lemans 24 timers : rock ::tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Audi kunne kommet inn i WRC..Så vil de være engasjert i en bilsport som virkelig er artig å se på for folk også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi i WRC igjen hadde vært konge!! De har da mange kompetente biler de kan bruke. Et A3/S3 karosseri med en vill motor hadde kanskje kunnet hevde seg....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På en annen side så var det kansje greit at de gav seg på topp, i tilfelle de skulle floppe så har de hvertfall æren i behold no.

Men de jobber jo i kulissene i forbindelse med skoda så det kan jo hende de klesser til en dag og presenterer A3 WRC.

Ikke glem rally i sverige i helgen da folkens.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere leste vel artikkelen om presentasjonen av R10 i det nyeste Bil? JoWiSø var skuffet, for bilen var altfor stillegående, hadde bremseskjold som dekket evt. glødende skiver, ingen flammer fra eksosen ved girskift etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere leste vel artikkelen om presentasjonen av R10 i det nyeste Bil? JoWiSø var skuffet, for bilen var altfor stillegående, hadde bremseskjold som dekket evt. glødende skiver, ingen flammer fra eksosen ved girskift etc.

Hvis det er kriteriene for at han ikke skal bli skuffet synes jeg han bør finne seg en anne jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er kriteriene vet jeg ikke, men jeg kan si meg enig, mye av showet på nattestid på Le Mans blir jo borte. Som han spør i artikkelen, hva er da vitsen med å sitte i "den rette svingen" hele natten for å få med seg dette? Lyd, lyseffekter etc er mange ganger halve opplevelsen.

078__scaled_600.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som han spør i artikkelen, hva er da vitsen med å sitte i "den rette svingen" hele natten for å få med seg dette?

AUDI :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er to ting jeg SKAL få med meg før jeg legger inn årene og det er Pikes Peak bakkeløp og Le Mans 24 timers løpet. : rock :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.