#1 Skrevet Februar 3, 2006 Noen som vil gjøre denne mørke blå..? og evt hvite felger... mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2006 skal lakkere snart, tenker ltii på mørk blå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2006 Å hvis det ikke er umulig legge på denne decalen i hvit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2006 Ingen som vil prøve..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2006 Skjønner at du gjerne vil ha en annen farge på en måte....Men hadde det ikke vært kulere å bruke de pengene på en 300 hester under panseret da....?? Ser jo rimelig strøken ut den bilen der da.... Hvis du ikke allerede har nok power da.... Bare mine tanker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2006 Joa, skal ha begge deler... er bare et sturslig ng motor der nå.. ksla hive oppi en 3b motor ell noe, men samtidig som jeg har gamle motoren ute, så tankte jeg skulle lakkere å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2006 ble ikke no bra resultat men får en anelsom om hvordan det blir,, skulle vært større bilde!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2006 Takker... Er det vanskelig og fikse hvite felger og den decalen..? bare spør jeg, har ikke peil sjøl.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2006 Takker...Er det vanskelig og fikse hvite felger og den decalen..? bare spør jeg, har ikke peil sjøl.. Ikke de beste bildene å jobbe ut fra. Å fargelegge hvit bil blir ofte skjeldent bra.. men her er et lite forsøk.. så du får myse med øya skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...