#1 Skrevet Februar 3, 2006 lurer på å trekke om de setene jeg har i min A4 B5 til Skinninteriør. Noen som vet en ca pris på dette, og om steder i nærheten av Telemark (maks Oslo og maks Kr.Sand.) Hilsen Jan R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2006 lurer på å trekke om de setene jeg har i min A4 B5 til Skinninteriør.Noen som vet en ca pris på dette, og om steder i nærheten av Telemark (maks Oslo og maks Kr.Sand.) Hilsen Jan R. Det tror jeg blir dyrt å gjøre i Norge. Jeg sjekka pris på bytte av kun skinnet på den ene sidestøtten på førerstolen + shining av stolen. Det kom på 3.000 ink mva. Det var hos Lærdoktor'n i Søgne (nabokomunen til Kr.sand). Jeg har tidligere fått reparert en seterygg bak hos han, meget dyktig mann. Blir som nytt. Men det som er billigst for deg er nok å få sendt alt til Polen. Søk på forumet, så tror jeg du finner en tråd om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...