hvor ligger bensinpumpe? (coupe)

Anbefalte innlegg

heisann, skal kjøpe bensinpumpe av en her på forumet men vi finner ikke ut helt hvor den ligger. På min 90 sedan ligger den under bilen litt foran høyre bakhjul. Men vet ikke om den ligger der på hans.

 

Jeg har forresten 10v og han 20v men han på den lokale vag shappa sa at jeg kunne bruken den, noen som kan bekrefte det?

 

Takker for svar!

 

(og ja vet jeg burdet kjøpe ny, men det er for tiden lite aktuelt:o )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom du snakker om 20v går jeg ut i fra at du mener Coupe typ 89. På S2 coupe ligger i hvertfall pumpa nedi tanken sammen m tankmåleren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom du snakker om 20v går jeg ut i fra at du mener Coupe typ 89. På S2 coupe ligger i hvertfall pumpa nedi tanken sammen m tankmåleren.

 

jepp mener den du. som sagt hørte jeg med den lokale vag shappa og han fikk opp på daten sin at den skulle passe fra 20v og coupe(balndt annet). Men den passa ikke fra Sx biler eller nyere 100, 200 siden de hadde pumpa i tanken. Noen med type 89 coupe kjennskap her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.