Vestfold: Anbefale soting hvor?

Anbefalte innlegg

På tide å sette igang med bilen igjen. Hvor soter vi ruter, og sånn ca pris på dette? Tror jeg går for 35%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Glassmester Blomquist i larvik. De brukte jeg på GT'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er de jeg hadde brukt hvis jeg skulle brukt noen. De er de jeg har hørt best om. Hyggelige folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riis Bilglass i Skien - kr 650 pr. rute..... Begynner å bli mange tråder om dette temaet nå, så et aldri så lite "søk" hadde nok ikke vært så dumt hvis du trenger noen gode råd på veien....

 

Kristian.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri hørt om ... :klapp:

 

 

Hør med Totte da vel..Du vet jo hvem han er. Og han jobber jo på Kvams glass i Horten.. Er vel no sjef der av no slag..

 

Eller så kjenner du kanskje noen sotiser :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DET var et godt forslag, Kjartan! Takk takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri hørt om ... :klapp:

 

Nei jeg skjønte det var no`. Hvis du skal ha et profft resultat vet du nå iallefall om ett firma du kan få til å gjøre jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta med en pakke røyk og cola til totte så er det gjort på null komma pupp.... -over crest-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Glassmester Blomquist i larvik. De brukte jeg på GT'n.

Glassmester Blomquist har MEGET god service og resultater blir VELDIG bra! Har selv tatt solfilm på rutene der!!!;) Anbefaler dem sterkt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp denne tråden igjen i håp om et par svar. Hvor mye tok Blomquist per rute? Og det er vel såklart uten bobler og med garanti? Vet ikke om jeg gidder å dra helt til Skien, men såklart om det blir bedre der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter denne opp igjen jeg... Noen som vet hvor mye Glassmester Blomquist tar for soting? Skulle hatt litt farge på rutene i sommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter denne opp igjen jeg... Noen som vet hvor mye Glassmester Blomquist tar for soting? Skulle hatt litt farge på rutene i sommer :)

 

Husker ikke hva jeg betalte på coupen, men det jeg gjorde for å få det billigere var å demontere rutene selv. Du får ta en telefon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hva jeg betalte på coupen, men det jeg gjorde for å få det billigere var å demontere rutene selv. Du får ta en telefon :)

 

Ja får ta en telefon. Skal bruke et sett med ruter fra delebilen så de blir løst levert. Kun rutene bak som er fast.

Men trykte plutselig på en knap på ebay.de i går så da får jeg se når det blir råd til soting :P hehe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nr til dem om du ikke har sjekket. nr til han ene som er delvis kjef der som heter Ole er: 90964003 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle også gjerne vist prisen blomquisten tar per rute, vi bruker dem som fast leverandør på jobben så er vel mulig og presse ut noen rabatter kansje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.