#1 Skrevet Februar 4, 2006 tenkte eg skulle kjøpa meg ny forbro/travers framme da den gamle har tre rust hull. ikkje så store men er det litt rust så er det meir en annaplass. men veng skal ha over 3000kr for ett nytt ett og krogslund skal ha 1400kr. men eg lure på korleis kvaliteten på prodkta deiras er. tenkte og å kjøpa div forstillingsdeler og litt anna knask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2006 Har ikke kjøpt slike deler der men kjøpt råde og rammelagere der og det var kolbenschmidt som er samme som orginalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2006 Har ikke kjøpt slike deler der men kjøpt råde og rammelagere der og det var kolbenschmidt som er samme som orginalt så kvaliteten er bra altså?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2006 jeg er ivertfall kjempe fornøyd med kvaliteten på de delene jeg har kjøpt der(dempere,foringer,pakningsett osv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...