#1 Skrevet Februar 4, 2006 Kan noen hjelpe litt sjekke på golf2 sin hvor mange tapper det er på relle NR:12 den sitter nederst på høyre side under dæsj boret over sikringa please viktig det er til blink lysa å jeg trur jeg har feil relle send PM ell mail på mortenmoe@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 Kan noen hjelpe litt sjekke på golf2 sin hvor mange tapper det er på relle NR:12 den sitter nederst på høyre side under dæsj boret over sikringa please viktig det er til blink lysa å jeg trur jeg har feil relle send PM ell mail på mortenmoe@hotmail.com Det er ikke 12, det er 21, og den har 3 tapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2006 Det er ikke 12, det er 21, og den har 3 tapper. shitt samme på min men enda funker ikke blink lysa .. Lurer på hvem av de tappa som går til jord om d er det som tuller om det er dem som sitter i henda som er jord .. NOEN ???????? : bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...