Forslag til felger og dekk på golf 3??

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en vr6 3er som skal pimpes endel hehe...

Den har gule koni og eibachfjærer... er vell 40mm senka el noe... litt for høy til å være 60 senket tror jeg...

Men noen som har noen felger el forslag til hva jeg kan sette på?? Tror jeg skal bytte til 60mm senke fjærer å...

noen som har forresten??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg en vr6 3er som skal pimpes endel hehe...

Den har gule koni og eibachfjærer... er vell 40mm senka el noe... litt for høy til å være 60 senket tror jeg...

Men noen som har noen felger el forslag til hva jeg kan sette på?? Tror jeg skal bytte til 60mm senke fjærer å...

noen som har forresten??

7,5 eller 8x17 med 205/40 17 er vel det beste kompromiss mellom utseende, komfort og kjørbarhet på Golf 3. Ser pent ut både med 40 og 60mm senking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5 eller 8x17 med 205/40 17 er vel det beste kompromiss mellom utseende, komfort og kjørbarhet på Golf 3. Ser pent ut både med 40 og 60mm senking.

hmmm ja 8x17 hørtes ikke dumt ut... da blir den vell ganske fyllt opp i buene samt ganske "brei" ? :) Vet ikke om noen tilfeldigvis a??

Noen bilder av en fet 3er med denne dim felger å kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser min ut med 205/40 17 (7x17)

DSCN2624.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm ja 8x17 hørtes ikke dumt ut... da blir den vell ganske fyllt opp i buene samt ganske "brei" ? :) Vet ikke om noen tilfeldigvis a??

Noen bilder av en fet 3er med denne dim felger å kanskje?

Har et sett 8x17 OZ Polaris 5/100 ET 35 med Conti Sport Contact 205/40 17. 2 av felgene har noen merker etter fortau, men ikke håpløse. Dekkene er halvslitte, men går en sesong til. Selges komplett for 2.500,- eller høystbydende. Dette settet passer perfekt på Golf 3 med 40-60mm senk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5x17 funka ikke forran på min Golf 3. Det subba når jeg svingte. Men bilen min var litt rar da... men da vet du det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefen min har 4 stk liggende, av typen ASA med kant og skrudd look, vet ikke hva de heter!!

Skal ha 2500,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche 7-8x16

vwTewntyTwo.jpg

ja faen azz... 16" ser best ut synes jeg azzå-.... skrrrrrriiiiik ut hvis noen har noe fete noen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja faen azz... 16" ser best ut synes jeg azzå-.... skrrrrrriiiiik ut hvis noen har noe fete noen

Er et sett som er ganske like de på bildet over på Bilforumet (Einserfreak)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det på 9x16 med originale vr6 hjulbuer?? eller må jeg jeg eventuelt nøye meg med 8x16?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det på 9x16 med originale vr6 hjulbuer?? eller må jeg jeg eventuelt nøye meg med 8x16?

ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med keskin kt-1 9x16"?;)

Kan vel legge til at det å sette 9x16 med 215/40 eller 215/35 på Golf 3 er ikke noe man burde gjøre hvis man ikke vet man man går til. Stikker rimelig langt ut og bilen må være senket minst 70 mm for at dette i det hele tatt skal se bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel legge til at det å sette 9x16 med 215/40 eller 215/35 på Golf 3 er ikke noe man burde gjøre hvis man ikke vet man man går til. Stikker rimelig langt ut og bilen må være senket minst 70 mm for at dette i det hele tatt skal se bra ut.

hmmm okay ja... høres vell ganske fornuftig ut det ja... tror det blir 7.5x17 el 8x16 jeg azz.... men ser kollevold selger to par 5eikede compmotive felger nå.... et sett i sølv å et i hvite... noen som har bilder av en 3er med compmotive på?? koster egentlig 2470 pr stk å går nå for 1600kr stk så er jo jævla bra pris iallefall... men vet ikke helt om di vill passe bra sånn utseende messig på golfen:S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg bestillt meg justerbart senke sett helt ned til 110mm.... og vill ha på noen 16x9" felger el noe... går dette på originale hjulbuer??

Ikke senke heeeeelt ned til 110mm da seff hehe

skriiiik ut hvis noen vet om felger å

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.