Anbefalte innlegg

Strålende dag i de dype svenske skoger.

04022006073opplast.jpg

04022006078opplast.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

More.

 

ps tatt med tlf

04022006079opplast.jpg

04022006081opplast.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist men ikke minst....

04022006095opplast.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

umm.. Haldex ?

 

Anders Carlsson på ACE har vel et bra samarbeid med Haldex, så det er vel ikke noe rart at han kjører med litt reklame for dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders Carlsson på ACE har vel et bra samarbeid med Haldex, så det er vel ikke noe rart at han kjører med litt reklame for dem?

 

hm, virker bare litt snodig uansett å slenge på haldex reklame på en slik bil. men for alt jeg vet så kan vel hele understellet være utbytta med noe haldex greier.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Citroen Xsara har iallefall Haldex front- og senterdiffer.... Men er jo litt rart at/om/hvis de har satt dette på en god gammel Audi Quattro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skilter var det på den å. Prøv det i norge. Sikkert lett å få den regga som "vanlig persjon bil"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj.. Det der minner meg om veiene rundt Funäsdalen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skilter var det på den å. Prøv det i norge. Sikkert lett å få den regga som "vanlig persjon bil"

 

Alle rallybiler har skilter i Norge også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men de er vel svarte å kan kun brukes på veien i forbindelse med løp eller trening.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja men de er vel svarte å kan kun brukes på veien i forbindelse med løp eller trening.

 

Det er vis du ikke skal betale toll på rallybilen, og det er vel ikke mange som gidder.

Men det er mulig å få hvite skilter på rallybiler, betale toll, og holde seg innenfor

nogenlunde veitrafikk lov. Støy osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bildene er jo fra der jeg sto.SS 7 og 10 (Hara).Sinnsykt kult å se på men fy f...... og kaldt.Snoppen var ikke mye stor på slutten av dagen....

Var ikke så kaldt i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse bildene er jo fra der jeg sto.SS 7 og 10 (Hara).Sinnsykt kult å se på men fy f...... og kaldt.Snoppen var ikke mye stor på slutten av dagen....

Var ikke så kaldt i fjor.

 

 

Var det dere som rekalmerte ivrig for Hydrolift tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg var sammen med reklamerte med Hydralift ja.Jeg hadde rød kjeledress for anledningen.Jobber for Hydalift jeg også men reklamerte ikke.

Var det deg /dere som lånte engangsgrillen våres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp, liten verden ja. hehe takk for lånet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et bilde fra SS18 og et av Petter

DSCN2609-lite bilde.JPG

DSCN2577-lite bilde.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten verden ja,det har du helt rett i.Bare hyggelig å hjelpe rallyvenner i sultenød.I ettertid viste deg seg jo at du/dere var medlem i klubben i tilegg.Og da blir det jo ekstra hyggelig.Var den sorte coupeen din?Så dere kjørte avgårde i den når snøspruten var over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det var ikke min. Han andre sin den. Men back to topic nå før vi får huden full her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.