får ikke låst bilen, alarmen går! Golf 4. haster!

Anbefalte innlegg

sliter med at alarmen går 10-15 sekunder etter at jeg har låst bilen. samme om det er med nøkkel eller med fjernkontroll. :confused:

dette skjedde første gang for ca 1 mdn siden etter at jeg hadde av dørdekslet for å fikse en defekt vindusheis. når jeg da skulle låse bilen senere på dagen, så gikk alarmen. ?? kan ikke fatte det greiene her. har ikke tatt ut dørlåsen eller noe sånt heller.

har bare tatt av det sorte metalldekslet som vindusheisen sitter i.

når alarmen gikk første gang så fant jeg ut at hvis jeg lot bilen låse seg selv, så gikk ikke alarmen, men hvis jeg låste den manuelt så klikka den mongo.

dog ble den fin dagen etter og har vært det siden, men nå har den begynt å kødde igjen. ikke hjelper det om jeg lar bilen låse seg selv heller. så da sliter jeg litt... får ikke låst kjerra :(

hva i rakkern kan detta væra?

går det an å låse bilen uten å aktivere alarmen?

kan jeg deaktivere hele driten på en måte?

 

bilen er en golf iv 99 modell. 1.8highline 4motion.

:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske sikker på at hvis du trykker på låseknappen to ganger etter hverandre så blir alarmen deaktivert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

få lest av feillageret på bilen,det er sikkert en dør lås som kødder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått lest av feilminnet nå, var visst feil på microbryteren i bagasjelokket.. så har kjøpt ny. drev å kåla med det i stad.. skulle ha av de to skruene som holder låsen, men den ene satt så faens hardt.. håpløst. må bore den opp eller noe.

prøvde å ta av dekslet på baksia av luka å, men det sitter i et eller annen på kantene der det går oppover ved siden av vinduet.. tør ikke dra med i det i tilfelle det knekker. har nesten fått det av, så det er ganske irriterende :( la også merke til at det er fuktig nedover isolasjonen inni luka der.. ser ut som det renner fra spylern. har vel kanskje rent ned i brytern da. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ganske sikker på at hvis du trykker på låseknappen to ganger etter hverandre så blir alarmen deaktivert.

skal den røde dioden som blinker, slokke da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått lest av feilminnet nå, var visst feil på microbryteren i bagasjelokket.. så har kjøpt ny. drev å kåla med det i stad.. skulle ha av de to skruene som holder låsen, men den ene satt så faens hardt.. håpløst. må bore den opp eller noe.

prøvde å ta av dekslet på baksia av luka å, men det sitter i et eller annen på kantene der det går oppover ved siden av vinduet.. tør ikke dra med i det i tilfelle det knekker. har nesten fått det av, så det er ganske irriterende :( la også merke til at det er fuktig nedover isolasjonen inni luka der.. ser ut som det renner fra spylern. har vel kanskje rent ned i brytern da. :(

hehe... er standar at det lekker fra spyler koblingen på viskermotorn på baksiden.

dekselet er skrudd med noen skruer ellers er det bare klipset,og det sitter av og til noe så inni........... men er bare å bli litt sint så kommer det skal du se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja får vel bare flekke det av. knekker det så får jeg kjøpe nytt. allerede brukt 11000 i rep forrige mnd så.. et dekslet merker man vel ikke noe til :rolleye:

skulle nesten ha plombert den spylern.. er jo helt ubrukelig. dritdårlig trykk i den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotte greier. nå har jeg ødelagt ramma rundt vinduet og den nye microbryteren. =) "gjort på 5 minutter!" LOL! kjøss mæ.. faen ikke plass til å få frem pluggen til brytern inni der. må ut med hele dritten. fy faens horefaenskap. dritt lei nå. DRITT LEI! hadde det stått en slegge ved siden av meg i stad så hadde jeg knust bilen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flotte greier. nå har jeg ødelagt ramma rundt vinduet og den nye microbryteren. =) "gjort på 5 minutter!" LOL! kjøss mæ.. faen ikke plass til å få frem pluggen til brytern inni der. må ut med hele dritten. fy faens horefaenskap. dritt lei nå. DRITT LEI! hadde det stått en slegge ved siden av meg i stad så hadde jeg knust bilen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

 

Kan det være nødvendig med en slik språkbruk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være nødvendig med en slik språkbruk?

 

Syns han skal få lov å utrykke seg slik når han nettopp har ødlagt så pass mye : bh :

 

Føler med deg : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal den røde dioden som blinker, slokke da?

 

Noen år siden jeg hadde slik bil, men tror den skal blinke uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dioden blinker ikke når alarmen er deaktivert.. fant ut i går =) så da får jeg i hvert fall låst bilen uten at alarmen starter i hytt og gevær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.