skifte blått lys in instrument på s6?

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg ny pioneer spiller (deh-p70bt), og denne kan man ikke som på alle andre pioneer spillere jeg har hatt skifte lysfargen på.

Er det noen som har skifta instrumentbelysningen, klimaen og knappene til blå? Bilen er en audi s6 1996 modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan kjøpe mange nye røde spillere til den prisen/tiden det tar å bytte alt det røde i C4'n.. ;)

Problemet er at det er røde filtre på en hel masse, og pærene er omtrent begravd inni noen av de bryterne. Holder en knapp på at det er møøe enklere å bytte til rødt i spilleren, det gjorde i hvertfall jeg på min grønne JVC for '100 år siden'.

Husk også å bytte formotstander, siden blå dioder har mye høyere spenning..

Men jøss, tar du jobben, blir du vel den første med blått lys i C4! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kan kjøpe mange nye røde spillere til den prisen/tide.....

Men jøss, tar du jobben, blir du vel den første med blått lys i C4! :D

Vi får se.... Jeg er godt i gang med med bytting til blått!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av det? hvor langt har du kommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilder av det? hvor langt har du kommet?

Bryterne er no problem. Har ikke kommet meg inn i bryteren for setevarmer ennå. Bryteren for speiljustering er litt kinkig, men det skal gå...Har mange prosjekter på gang, så jeg tar litt av gangen. Instrumentpanelet har jeg løsning på, men må vente litt da det står ganske langt nede på lista.

Det er en ulempe med pioneer spilleren. og det er at du ikke kan regulere lysstyrken på knappene. Dette er ganske sjenerende når man kjører i mørket. Skal se om jeg får tatt et bilde senere i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at det har tatt litt tid med bilde, men her er det.

Til instrumentene skal jeg lage "plasmaskiver" da disse foreløpig ikke er å få tak i til min bil.

PICT0041.jpgkopi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig!

Hvordan får du ut midtkonsolen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stilig. hvilke dioder bruker du? Vet ikke om jeg tør begynne på dette før jeg har klart hvordan alt skal skiftes... Klimakontrollen kan bli vanskelig tror jeg.. Kanskje best å levere inn spilleren til noen som kan bygge om til rødt? Men hadde jo blitt finest med blått i bilen da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stilig. hvilke dioder bruker du? Vet ikke om jeg tør begynne på dette før jeg har klart hvordan alt skal skiftes... Klimakontrollen kan bli vanskelig tror jeg.. Kanskje best å levere inn spilleren til noen som kan bygge om til rødt? Men hadde jo blitt finest med blått i bilen da..

Diodene kjøper jeg på Biltema ferdig med motstand (9,90 pr. stk.)

Åpnet klimaboxen i går for å se litt. Det ser heller ikke ut som noe problem, må bare demontere litt til for å se om lyset kan bli blått i displayet også.

"Den som intet våger, intet vinner"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig!

Hvordan får du ut midtkonsolen??

Tenker du på bryter-raden??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ja og nei, vil ha ut viftene som sitter oppfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ja og nei, vil ha ut viftene som sitter oppfor.

Du kan begynne med å vippe ut dekslene som sitter i hver ende av bryter-raden( se bildet).

Under disse sitter det skruer som holder bryter-raden og ventilen over.

Vet ikke om du har klima eller vanlig som på bildet, men på min drar du bare "vrider'ne" rett ut, og så kommer det frem skruer som holder resten på plass.

Da er du godt i gang.

Skal se om jeg klarer å få kopiert noe ut av boka.....

PICT0041.jpgkopi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker

Skal gå å prøve:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bytte til blått selv i min 90 coupe. Alt blir nok ikke blått. men skal bytte mesteparten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.