Anbefalte innlegg

Hei, fikk et snodig problem her i går, var ute å kjørte og i regnet så slo eg på vindusviskeren, den går med SAMME speed uansett om eg har den på rolig eller max viskehastighet. sykt travelt, MEn ikke nok med det, plutselig starter den bak å viske og, uten mulighet til å slå av hverken den eller den fremme, så da måtte eg bare stoppe, sløkke bilen og starte igjen..men den bak den fortsatte å gå sitt eget løp...

 

KA i svarte kan gjør det her? viskemotoren som holder på å ta kveld , eller hmm, nei har igr ingen gode svar i mitt hode....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker å være releet som er dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett samme symptomet på en GOlf 2, der var det viskerbryteren som måtte byttes. Om det hadde vært problemer med intervallreleet så hadde ikke det hatt noen innvirkning på viskeren bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Per sier her så sjekk selve vskerbryter mekanismen.. skru av rattet og demonter bryterne og rengjør, noen ganger er det sykt mye støv o.l som lager problemer, hvis ikke så bytt hele saken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får prøve å rense den dingsen da .

 

for det er slik no at NO plutselig er viskeren bak rolig, den ligger stille og ikke går amok. og no virka speed 1-2 fremme, men der kan eg programere sjøl i tillegg, dvs (et hakk ned, oppigjen og så vente og nedigjen) da skal den viske med samme intervallet som ventetiden der....DENNE funker plutselig ikke no;( hehe,...heilt mongo heile greia.

 

relè sir du, hmm ja kanskje det, men kan jo også vere selve brytern da ..

 

er det ikke et helvete å demontere rattet da mtp airbag ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jada....idag når e kjørte rundt så høre e slike rare lyda som om et rele driv å kobla litt inn og litt ut inni dashbordet en plass, mtrent under viftekanalen på venstre side av rattet, og det kan vel stemme bra med kor relea e lokaliserte?

 

og når den relelyden kommer så starter fremre vindusvisker sånn helt uten videre å viske ... fuckings travelt.

 

den BAK har eg bare kobla ifra, bare så ikke eg skal gå amokk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres nok ut som releet ditt er gåent :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt AKKURAT samme problem, måtte til slutt ta sikringen på vindusviskerene! Byttet bryter, og så ble alt bra... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme problem på min golf 2.. da lakk det vann fra frontruta og ned i sikringsboksen og kortsluttet relèt til vindusviskeren.. det tok helt av for vindusviskeren.. he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.