Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg VW Bora og montere Streetfighter-styling på den. Men ser at de settene som selges IKKE er med skjermbreddere. Noen som vet om det er veldig mye jobb for å få fikset det til den??

Må vel modifisere både sideskjørt, front- og bakfanger da, men er finnes det noen skjermbreddere på markedet som ikke ser for jævli ut??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av herligheten...

 

Frontfanger:

sf1 bora.jpg

 

Bakfanger:

VW Bora hekkskirt og aluvinge Pro street

 

Sideskjørt:

VW Bora sideskirt Pro street.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke helt sikker på om skjermene behøver å breddes, ettersom det ikke syns noe særlig på bildene og heller ikke inngår i settet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra hva man får i settet skal de ikke breddes, men jeg er egentlig litt gira på å bygge en Bora Streetfighter med skjermbreddere.

Dvs. at jeg muligens kjøper skjermbreddere fra et annet stylingsett og støper omm resten av settet.

 

Jeg synes at biler med streetfighter-styling SKAL være breddet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Settet til bora syntes jeg var tamt i forhold til det til passat. Det er sikkert noe med at det ikke er skjembreddere med i settet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.