#1 Skrevet Februar 5, 2006 Vurderer å kjøpe meg VW Bora og montere Streetfighter-styling på den. Men ser at de settene som selges IKKE er med skjermbreddere. Noen som vet om det er veldig mye jobb for å få fikset det til den?? Må vel modifisere både sideskjørt, front- og bakfanger da, men er finnes det noen skjermbreddere på markedet som ikke ser for jævli ut?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 Bilder av herligheten... Frontfanger: Bakfanger: Sideskjørt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2006 Er vel ikke helt sikker på om skjermene behøver å breddes, ettersom det ikke syns noe særlig på bildene og heller ikke inngår i settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2006 Ut ifra hva man får i settet skal de ikke breddes, men jeg er egentlig litt gira på å bygge en Bora Streetfighter med skjermbreddere. Dvs. at jeg muligens kjøper skjermbreddere fra et annet stylingsett og støper omm resten av settet. Jeg synes at biler med streetfighter-styling SKAL være breddet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2006 Settet til bora syntes jeg var tamt i forhold til det til passat. Det er sikkert noe med at det ikke er skjembreddere med i settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...