#1 Skrevet Februar 5, 2006 Nokon som veit listepris på hjelperadiator til S2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 Det vet jeg ikke, men har kanskje en liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2006 Har byttet den, treng berre å vite pris.... :-) men takk Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2006 ingen som har peiling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2006 Hvis det er en ren delepris du skal ha er det vel bare å ringe nærmeste merkeverksted. Mange av de større forhandlerne har t.o.m åpent til 23.00 på verksted og delelager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2006 sant nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2006 Hjelperadiator er vel den som ligger i front det da? Bak grillen? Skulle skiftet den selv, den ser ikke helt fin ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 8, 2006 Veit ikkje om det heite hjelperadiator eller ikkje, men det er den bak grillen ja. Er jo ekte audi-kvalitet på den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 9, 2006 Veit ikkje om det heite hjelperadiator eller ikkje, men det er den bak grillen ja. Er jo ekte audi-kvalitet på den ja. Denne koster den nette sum av 2126 hos Radiatorservice i Oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2006 takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2006 Pris 1595,- inkl mva hos Norsk Bildelsenter - Byttet den på min RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 9, 2006 Pris 1595,- inkl mva hos Norsk Bildelsenter - Byttet den på min RS2 ny eller brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2006 3703,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2006 ny eller brukt? Ny uoriginal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2006 selger min mine orginale s2 radiatorer for 2500kr dette er begge to.følger da også med et par slanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 21, 2006 er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...