Anbefalte innlegg

hvordan får man sjekket lambda sonde osv temp sensorer osv i vag com på vr6 odb1?? slike mesuring blocks eller hva det heter..

får bare opp noe på 000. der står det tall i slike ruter bortover, men hva er hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har sett eller vet hva VAG COM er eller??

Skulle tro noen vet hva detter er, har tatt et bildet, så kanskje det blir lettere

gjelder en 91 mod vr6 aaa odb1

vag com odb1 vr6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er disse feil kodene jeg får opp for noe da? bilen går jo som den skal; tror jeg.. litt urolig på tomgang noen ganger..

bilen ble chippet med liten lekkasje mellom motor og katalysator , dette er nå tett, må jeg justere chippen får å få bort feilkodene??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har sett eller vet hva VAG COM er eller??

Skulle tro noen vet hva detter er, har tatt et bildet, så kanskje det blir lettere

gjelder en 91 mod vr6 aaa odb1

Hei, fant du ut hva de forskjellige tallene bortover betyr?

attachment.php?attachmentid=33143&d=1139

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, tror jeg fant det ut ved hjelp av denne bently manualen. Husker ikke helt. Var uansett var det ikke noe spes man kan få sjekket med de tallene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte kjørecomputeren for å ta en "selvdiagnose" på bilen tidligere. Fikk da at jeg har motorkode "PG", mener jeg har lest at dette er for syncro. Betyr det at jeg har en 2.9 i min VR6 eller kan dette være feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte kjørecomputeren for å ta en "selvdiagnose" på bilen tidligere. Fikk da at jeg har motorkode "PG", mener jeg har lest at dette er for syncro. Betyr det at jeg har en 2.9 i min VR6 eller kan dette være feil?

PG Moter jo G60 det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende at den er fra en G60 også da for computeren viser at drivstoff forbruket er knapt det halve av det virkelige. Eller så har computeren klikka totalt :-D

Tror den er fra G60 jeg, bilen har vært innom mange eiere de siste årene og er ganske ihjælskrudd. Finner noe dritt å rette opp hver gang jeg begynner å se på noe...

Takk for hjelpen Roger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.