#1 Skrevet Februar 5, 2006 var ute å kjørte i stad med bilen min. å så plutselig slutta clutchen å funke. pedalen blir igjen i bånn lissom. ikke noe motstand!? noen som har vært borti lignende eller kan si noe om hva det kan være? haster litt egentlig. er no ****** drit at det skal skje akkurat i dag..når jeg har oppkjøring i morra og forhåpentligvis får lappen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 kan ikkje så mykje om clutch men har problem på bilen min med at pedalen ikkje ville ut igjen. har no funne ut at fjæra i clutch masteren er knekt og håper det går an å finne ei ny fjær istedet for å kjøpe ny master. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2006 kan ikkje så mykje om clutch men har problem på bilen min med at pedalen ikkje ville ut igjen. har no funne ut at fjæra i clutch masteren er knekt og håper det går an å finne ei ny fjær istedet for å kjøpe ny master. har ikke sett så mye under denne bilen. hvor sitter den fjæra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2006 på min bil så sitter den inni kupèen bak clutch pedalen. her er tråden min, med bilder av kordan den skal sjå ut og ikkje http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43705 edit:skrivefeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2006 er vel litt jobb å få ut den å vel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2006 veit ikkje korleis det er på bilen din, men hos meg så gikk det greit. du må ha litt tørkepapir så du ikkje søler bremsevæske inn i kupèen. På min bil er det bare å ta av røret, 2x unbraco og så et klips på clutchpedalen. Gikk greit å ta den ut, men gruer meg til å få på plass det klipset igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2006 noen som har no tegninger eller bilder om hvordan en sånn clutch er oppbygd?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2006 Hvis det er clutcmasteren du mener så ligger det bilder i tråden eg linka til. på side 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...