hjelp! clutch problemer med audi coupe quattro!

Anbefalte innlegg

var ute å kjørte i stad med bilen min. å så plutselig slutta clutchen å funke.

pedalen blir igjen i bånn lissom. ikke noe motstand!?: bh :

noen som har vært borti lignende eller kan si noe om hva det kan være?

haster litt egentlig.: gråter :

er no ****** drit at det skal skje akkurat i dag..når jeg har oppkjøring i morra

og forhåpentligvis får lappen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikkje så mykje om clutch men har problem på bilen min med at pedalen ikkje ville ut igjen. har no funne ut at fjæra i clutch masteren er knekt og håper det går an å finne ei ny fjær istedet for å kjøpe ny master.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikkje så mykje om clutch men har problem på bilen min med at pedalen ikkje ville ut igjen. har no funne ut at fjæra i clutch masteren er knekt og håper det går an å finne ei ny fjær istedet for å kjøpe ny master.

har ikke sett så mye under denne bilen. hvor sitter den fjæra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel litt jobb å få ut den å vel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit ikkje korleis det er på bilen din, men hos meg så gikk det greit. du må ha litt tørkepapir så du ikkje søler bremsevæske inn i kupèen. På min bil er det bare å ta av røret, 2x unbraco og så et klips på clutchpedalen. Gikk greit å ta den ut, men gruer meg til å få på plass det klipset igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har no tegninger eller bilder om hvordan en sånn clutch er oppbygd??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er clutcmasteren du mener så ligger det bilder i tråden eg linka til. på side 2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.