#1 Skrevet Februar 5, 2006 Når er det førstegangs Eu-kontroll kommer? Bilen min er jo 2002mod.! Når skal den inn for første gang? Er det i år den skal inn? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2006 er det ikke 5 år den første gangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2006 Er vel når bilen er 4 år basert på førstegangsregistrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2006 er det ikke 5 år den første gangen? Det mener jeg egentlig og, men det må vel da bli ETTER 5 år! Er det ikke så biler med partall mod.år skal vises i partall år, og biler med oddetall mod.år skal vises i oddetall år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2006 Er den reg. i 2002 skal den inn i år..har fått på min å den er reg. i 2002... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2006 Regner egentlig med at det er i år den skal inn! Men når skal den inn når siste nr. reg.nr. mitt er en 0? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2006 Regner egentlig med at det er i år den skal inn! Men når skal den inn når siste nr. reg.nr. mitt er en 0? (1)0. månde, dvs innen utgangen av oktober skal den være godkjent. Ø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2006 Kontrollmånedene sammenfaller med kalendermånedene, bortsett fra for siffer 0 og 7 som skal kontrolleres i hhv. oktober og november. Bilen kan framstilles for kontroll allerede 4 måneder før kontrollmåneden, slik at kontrollfristen utgjør 5 måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2006 Da kan jeg tøye meg til førsten av juni da!! Turbobytte rett etter! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2006 Du kan helt fint bytte turbo før Eu-kontroll, for turbo er ikke på Eu`s sjekk liste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 6, 2006 Du kan helt fint bytte turbo før Eu-kontroll, for turbo er ikke på Eu`s sjekk liste. Ja.... kan jo egentlig det, men når planen er 300+hk. Vet jeg ikke helt om jeg vil det før eu'n! Tenke over det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 6, 2006 Ja.... kan jo egentlig det, men når planen er 300+hk.Vet jeg ikke helt om jeg vil det før eu'n! Tenke over det Om du skal på 300+ på kjerra di, snakker man vel ikke bare turbo! Om du selger bilen, bruker de pengene du har kommet til å bruke på 300+ - da har du fått en rimelig feit bil, spør du meg. Men hver sine lyster Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2006 Om du skal på 300+ på kjerra di, snakker man vel ikke bare turbo! Om du selger bilen, bruker de pengene du har kommet til å bruke på 300+ - da har du fått en rimelig feit bil, spør du meg. Men hver sine lyster Lykke til! Manifoil, turbo,clutch, dyser, bensinpumpe, FMIC, kjølerør, eksos++ Bil+modifikasjon ca.300.000,- Må ha ca det doble for min drøm!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 7, 2006 (1)0. månde, dvs innen utgangen av oktober skal den være godkjent. Ø Så har du en måned med purring, så i teorien har du ut november før det går ut begjæring på bilen.. EU-kontroll kan tas når brevet har kommet i posten (eller 4mnds som noen nevnte). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...