Koble ny skiltbelysning på golf 3

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fikk meg en clean bakluke på golfen min for en måneds tid siden. Men når er det snart tid for EU.kontroll og da trenger jeg sårt noen skilt lys.

 

Men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette!

Hvor skal jeg trekke ledinger osv. Skiltet er skrudd i bakfangeren.

 

Hvis noen har gjort dette før så hadde det vert fint om dere kunne gitt meg en god forklaring på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Fikk meg en clean bakluke på golfen min for en måneds tid siden. Men når er det snart tid for EU.kontroll og da trenger jeg sårt noen skilt lys.

 

Men jeg er usikker på hvordan jeg skal gjøre dette!

Hvor skal jeg trekke ledinger osv. Skiltet er skrudd i bakfangeren.

 

Hvis noen har gjort dette før så hadde det vert fint om dere kunne gitt meg en god forklaring på dette :)

 

 

Trekk ledninger fra original skiltbelysningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekk ledninger fra original skiltbelysningen?

 

Hehe, kanskje jeg tenker litt feil. Men den orginale skiltbelysninger ligger i bagasjeroms luka.

 

Hvor skal jeg trekke ledniger som går ut av bilen og ned til fangeren?

Skiltet henger som sagt på fangeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ledningene "må" jo nødvendigvis opp i luka...

 

 

disse er fargetilpassa. og du skal kunne finne dem igjen på venstresiden ved baklykta der! så er det bare å koble seg innpå med noen strømtjuver e.l!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset :)

 

Da gjenstår bare en problemstilling. Hvor skal jeg legge ledningene? Ledningene må jo ut av bilen og bak fangeren. Vil liksom ikke bare borre et hull gjennom chassi heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det skal være en propp på midten bak fangeren (til eventuelt hengerfeste o.l)

 

så du kan ta det ut der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye.

 

Får bare ta av fangeren og se ;)

 

Takk for hjelpen i allfall!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltbelysningen kan du enklere koble til det ene baklyset, i stedet for å styre med ledningene som ligger inne i bakluka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.