Bergen: ny fotobokssystem??

Anbefalte innlegg

i damgårdstunnellen??

 

Fikk SMS om at det måles gjennomsnitthastigheter automatisk i tunellen der!!!

 

kan noen bekrefte/avkrefte dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennomsnittshasighet er ikke godkjent i Norge enda. Dersom det blir utført som test prosjekt, kan det ikke brukes til annet enn info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer at det er satt opp system på dette. Neste gang du kjører igjennom så se på skiltene til P1 så ser du ett øye over skiltet inn i innkjøringen og utkjøringen! PASS PÅ!

Men dette er ikke lov og bruke da det har med overvåkningsloven og gjøre, men kjenner jeg politikkerne rett blir dette satt igang snart. FAENs TULL!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da så, er jo ikke lett å kjøre fortere i rushen så.... like greit :D

 

skjønner ikke at politikerne bruker ressurser på sånt og ikke bedre veistandarden!! vil mene at dårlige veier dreper og at pengene bør brukes til bedring av veinettet enn å redusere farten o.l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENIG!! Bruk heller peng på bedre veier! Det redde iallefall liv!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

idiotskap av klasse dette her! blir bare irretert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt jeg vet finnes streknings-ATK kun i Lillehammer-området, og det er fortsatt et prøveprosjekt.

 

Er det skiltet med noe greier i Damsgårdstunnellen da? Hvis det ikke er skiltet så er det ikke ATK-system ihvertfall, da må det være politiet som "manuelt" måler gjennomsnittsfarten.

 

 

Fikk en melding i dag jeg også, men syntes den virket litt "suspekt"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror kanskje politiet først går ut i media med dette før de sender SMS rundt til ungdommen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Streknings-ATK du tenker på? Selvfølgelig!

 

Men nå er det vel ikke politiet som har med dette å gjøre heller, det er vel Vegvesenet!

 

 

Men politiet har ingen grunn til å opplyse om at de skal drive gjennomsnittsmålinger på en viss strekning. Dette gjør de enten ved å følge etter i bil, eller å ta tiden på en viss strekning og så sammenligne tider når hvermannsen kjører forbi to kjente punkter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse nevnte "øyene" som er over P1 skiltene er over alle P1 skiltene i damsgårdstunellen og lyderhortunellen så vidt jeg har sett. Tviler på at det har noe med det å gjøre.

 

er vel samme type melding som de tullete kjedemailene "send videre til 20 stykk hvis du ikke vil betale for MSN": haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er blitt montert en hvit liten sak på fotoboksen inni tunnellen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det i hvertfall ett eller annet de driver på med. Men de stenger jo både Damsgårds- og Lyderhornstunnellen om nettene så de planlegger vel ikke streknings ATK i begge tunneller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De stenger tunnelene for å jobbe med brann sikring av tunneler. har jeg hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som jeg sa, de varsler alltid gjennom media først. Dette her er vel ikke annet enn at noen som har hatt lite å gjøre på fant på et lite sms sprell, og folk sluker det rått...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er blitt montert en hvit liten sak på fotoboksen inni tunnellen.

 

Sjekka dette, var bare en bit av boksen som stakk ut på den....

 

måtte være tull uansett nå som ryktene var avsannet... ALLe P1 skiltene i tunellen har sånn "øye" er etter min mening antenne til radioen, DAB eller.no!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kva med dei kamerane på ut sida av damsgårdstunellen. der ved innkjørselen til laksevåg?? er dette bare for å sjekke trafikkflyten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

antageligvis, om dem er lik den i nesttun tunellene!!

 

skal sjekke imorgen tidlig!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.