Anbefalte innlegg

Hei...

Lurer på hva som er anbefalt dekktrykk til en Golf med 18" og 225/40 dekk(sommerdekk). Dekket tar av en eller annen grunn borti innerskjermen på venstre side når jeg har full sving. Noen som vet hva grunnen til dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

Lurer på hva som er anbefalt dekktrykk til en Golf med 18" og 225/40 dekk(sommerdekk). Dekket tar av en eller annen grunn borti innerskjermen på venstre side når jeg har full sving. Noen som vet hva grunnen til dette kan være?

Så lav profil kan du bruke ca 35-37 pund så du er sikker på å ikke ødelegge dekka

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 38 pund foran og 36 bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører med 38 pund foran og 36 bak.

OK holder det har jobba på dekk firma jeg å der kjørte vi opp i 40 noa ganger oxo det er for att ikke felg kanta skal slå nedi viss man er uheldig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wtf??? eg bruka 30-32 pund i mine 18" med samme dimm å dei bli jamt sletne,, jobba i dekk sjappe å har aldri hairt om att nåken ve ha so jævligt me luft i dekka:confused: : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke anbefalt å bruke samme lufttrykk som originalt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

wtf??? eg bruka 30-32 pund i mine 18" med samme dimm å dei bli jamt sletne,, jobba i dekk sjappe å har aldri hairt om att nåken ve ha so jævligt me luft i dekka:confused: : eek :

Etter å ha kjørt 2 sesonger med 32 foran og 30 bak med det resultatet at felgene var rimeli urunde, så øket jeg til de jeg har nå når jeg kjøpte nye felger og felgene er nesten like fine som da de var nye.

Nå skal de sises at veiene her oppe der jeg bor er rimelig dårlige med masse humper og hull.

Slitasjen er rimelig jevn med en anelse mer på midten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha kjørt 2 sesonger med 32 foran og 30 bak med det resultatet at felgene var rimeli urunde, så øket jeg til de jeg har nå når jeg kjøpte nye felger og felgene er nesten like fine som da de var nye.

Nå skal de sises at veiene her oppe der jeg bor er rimelig dårlige med masse humper og hull.

Slitasjen er rimelig jevn med en anelse mer på midten.

jeg mener bare att vi kjører så mye i lav profil pga att ikke felga skal bli ødelagte å sånn for d finnes mange uforskiktige der ute som slår felg kanta i fortau å ting ;) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.