Endepotte fra golf4 passer på golf2??

Anbefalte innlegg

Hei, er ute etter en endepotte til golf 2, skal bygge hele eksosanlegget selv, så modifisering av fester og eventuelt rør er ingen problem.

Og jeg har da funnet den potta jeg vil ha, MEN den leveres kun til golf 4!

Hvordan ser en golf 4 potte ut? Bilder noen? Skal ha doble endestusser, går endestussene rett ut fra potte eller går de på skrå??

Og gjerne ca fysisk dimensjon på potta om noen vet!?

Endepotta jeg har funnet er 2,5" fra OMP i rustfritt, og er beregnet på 1,9TDI og 20vT.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 1.6 går det iallefall 2 stk "tuter" ut fra potta som bøyes ned ytterst.. De går rett ut fra potta iallefall... Men den potta er jo litt svær da... Jeg måtte kutte i de platene som går ned fra karosseriet for å få plass til en universalpotte på min jetta.. For å få potta langt nok opp om du skjønner.. Butta i de.. Men alt er jo mulig.. Det har jo du klart å vise... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 1.6 går det iallefall 2 stk "tuter" ut fra potta som bøyes ned ytterst.. De går rett ut fra potta iallefall... Men den potta er jo litt svær da... Jeg måtte kutte i de platene som går ned fra karosseriet for å få plass til en universalpotte på min jetta.. For å få potta langt nok opp om du skjønner.. Butta i de.. Men alt er jo mulig.. Det har jo du klart å vise... ;)

Ok, ja orginalpottene til golf 4 er vel store. Men skulle tro effektpottene til golf 4 var slankere og ovale, som de aller fleste "aftermarket" effektpotter er!

Får vel et svar hos kollevold i morgen! De skulle ta kontakt direkte med OMP og høre om de hadde bilder/mål av potta.

Men hadde jo vært greit å undersøke litt selv tenkte jeg! Kjedelig å kjøpe en potte man ikke får til å passe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.